Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы) » Абай облысы білім басқармасының Коммунальное государственное учреждение "Мектеп жанындағы интернаты бар №42 жалпы орта білім беретін мектебі"отдела образования города Семей.
Абай облысы білім басқармасының
Коммунальное государственное учреждение
"Мектеп жанындағы интернаты бар №42 жалпы орта білім беретін мектебі"
отдела образования города Семей
Приемная
+7(7222) 32-78-58
Бухгалтерия
+7(7222) 32-94-99
Версия для
слабовидящих
31
октябрь
2024

Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)

Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)
4-сынып
«Математика» пәні бойынша жетістіктер картасы

Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже Жетістіктерін белгілеу +, -
Нөмірлеу
2.2.1.1 тура және кері тәртіпте 1ден бастап 9 ға дейінгі аралықта, сондай-ақ кез келген сандардар аралығында (реттік және сандық) атап беру; +
2.2.1.2 топтағы заттардың санын (9 шегінде), суретте, сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген сұраққа жауап беру; +
2.2.1.3 сандық кассадағы 0,1-9 сандары мен 10 санын үлгі бойынша, атауы бойынша іздеп табу; +

2.2.1.4 заттар санының саусақтар санымен, 0, 1- 9 аралығындағы сандар мен цифрларды сәйкестендіру;
+
2.2.1.5 бөліп қоюдың түрлі нұсқаларын қолдана отырып, көптік заттарды (2-9) екі топқа бөлу, 1-9 сандардың сандық қатардағы орнын білу; Бөліп қоюдың түрлі нұсқаларын қолдана отырып, көптік заттарды екі топқа бөле алмайды
+
2.2.1.6 1-9 дейінгі кез келген сандардың +1 және – 1 әдістерімен алу (көптік заттарға сүйене отырып және оған сүйенбей); 1-9 дейінгі кез келген сандардың – 1 әдістерімен ала алмайды
2.2.1. 0,1-9 сандарын жазу; +
2.2.1.8 қайта санау арқылы, жұптап сәйкестендіру арқылы заттарды топтастыру; сандарды шамасы бойынша салыстыру, салыстыру нәтижелерін таңбалардың көмегімен жазу:, =;
-
2.2.1.9 2-9 санын қандай екі аз сандары арқылы жасауға болатындығын атау;
-
2.2.1.10 санның реттілігінің қасиетін түсіну; +
Арифметикалық амалдар
2.3.1.2 қосуды көптіктің бірігуі деп түсіну керек және жалпы элементтері жоқ, жиын бөлігін жою ретінде азайту; +
Азайту амалын түсінбейді
2.3.1.3 пәндік-тәжірибелік қызметтің ізі бойынша «+» (қосу), «-» (азайту), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып 9 шамасындағы сандарды қосу және азайтуға мысалдар құрастыру;
-
2.3.1.4 9 және әртүрлі сан шегінде немесе соманы табуда қолданатын тәсіл: бір-бірлеп қайта санау және есептеу, санның құрамын білу; -
2.3.1.6 қосындылардың орнын ауыстырғанымен сома өзгермейтіндігін түсіну; -
2.3.1.7 қосу және азайту – өзара кері байланысты екенін түсіну. Қосу мысалына азайту мысалын құру; -
2.3.1.8 қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауын мұғалімнің сөздерінің ішінен тану. -
Шамалар
2.5.1.1 ойындар мен жаттығуларда 1, 2, 5, тг тиындарды тани білу; +
2.5.1.2 екі салыстырылатын (1, 2, 5 тенге) көп, аз құнды тиындарды анықтау; -
2.5.1.3 әртүрлі нұсқада 5 тенгелік тиынды майдалау; -
2.5.1.4 5 тг. тиынды 1теңгеліктермен ауыстыру +
2.5.1.5 сызғышта сантиметр мен дециметрдің ұзындығын көрсету; -
2.5.1.6 санда сантиметр және дециметр ұзындық өлшемдерінің атауларын тану және атау -
Көрнекі геометрия элементтері
2.6.1.1 геометриялық пішіндерді: шеңбер, сопақша, тікбұрыш, шаршы, үшбұрыш, түзу сызық, қисық сызық, нүкте, сәуле, кесінділерді тану және атау; +
Шар, шеңбер, сопақ – домалақ, текше – төртбұрыш.
Кесінді, сәулені білмейді
2.6.1.3 таныс заттар арасында дөңгелек, сопақ, шаршы, үшбұрышты пішінді заттарды табу; +
2.6.1.4 геометриялық пішіндердің пішінін, түсін, өлшемі бойынша топтауды орындау; +
2.6.1.5 сызғыштың көмегімен бір, екі нүктеден өтетін түзу сызықтың құрылысын орындау; -
2.6.1.6 сызғыштың көмегімен кесіндінің ұзындығын анықтау; -
2.6.1.7 сызғыштың көмегімен берілген ұзындықтың кесіндісін құруды орындау, өлшеу нәтижесін жазу -