Инклюзивті білім беру - Абай облысы білім басқармасының Семей қаласы білім бөлімінің "Мектеп жанындағы интернаты бар №42 жалпы орта білім беретін мектебі"коммуналдық мемлекеттік мекемесі. http://42-semey.mektebi.kz/ ru Инклюзивті білім беру - Абай облысы білім басқармасының Семей қаласы білім бөлімінің "Мектеп жанындағы интернаты бар №42 жалпы орта білім беретін мектебі"коммуналдық мемлекеттік мекемесі. DataLife Engine «Барлығына бірдей мүмкіндік – білім мен тәрбиеде теңдік» онкүндігі http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/1124-arnajy-synyp-brlestgn-onkndg-barlyyna-brdej-mmkndk-blm-men-trbiede-tedk.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/1124-arnajy-synyp-brlestgn-onkndg-barlyyna-brdej-mmkndk-blm-men-trbiede-tedk.html Мақсаты: Арнайы сыныптардағы оқушылардың оқу-тәрбие үдерісін жетілдіру, инклюзивті білім беру талаптарына сай тәжірибе алмасу және педагогтардың кәсіби шеберлігін арттыру.
Міндеттері: Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен жүргізілетін жұмыстың тиімді жолдарын қарастыру; Арнайы педагогтар мен пән мұғалімдерінің өзара тәжірибе алмасуын ұйымдастыру; жаңа әдіс-тәсілдерді оқу үдерісіне енгізу; Оқушылардың жеке жетістіктерін насихаттау.



]]>
Мақсаты: Арнайы сыныптардағы оқушылардың оқу-тәрбие үдерісін жетілдіру, инклюзивті білім беру талаптарына сай тәжірибе алмасу және педагогтардың кәсіби шеберлігін арттыру.
Міндеттері: Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен жүргізілетін жұмыстың тиімді жолдарын қарастыру; Арнайы педагогтар мен пән мұғалімдерінің өзара тәжірибе алмасуын ұйымдастыру; жаңа әдіс-тәсілдерді оқу үдерісіне енгізу; Оқушылардың жеке жетістіктерін насихаттау.



]]>
admin1 Tue, 11 Nov 2025 12:43:54 +0600
Үзіліс уақытын мәнді ететін “Тиімді қоңырау” жобасы http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/1126-zls-uaytyn-mnd-etetn-timd-oyrau-zhobasy.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/1126-zls-uaytyn-mnd-etetn-timd-oyrau-zhobasy.html 2 "Б" сынып жетекшісі Абилкасимова Рысгуль Болатовна.
]]>
2 "Б" сынып жетекшісі Абилкасимова Рысгуль Болатовна.
]]>
admin1 Tue, 11 Nov 2025 11:01:22 +0600
Педагог-психологтың ЕББҚ жүргізетін құжаттары http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/763-pedagog-psihologty-ebb-zhrgzetn-zhattary.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/763-pedagog-psihologty-ebb-zhrgzetn-zhattary.html







]]>








]]>
admin1 Wed, 05 Mar 2025 21:58:56 +0600
ЕББҚ ҚМЖ үлгісі http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/761-ebb-mzh-lgs.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/761-ebb-mzh-lgs.html




]]>





]]>
admin1 Wed, 12 Feb 2025 21:30:47 +0600
ППҚҚ ереже http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/762-pp-erezhe.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/762-pp-erezhe.html туралы ереже
1. Жалпы ережелер
1.1. Психологиялық-педагогикалық консилиум (бұдан әрі - қолдау)
білім беру ұйымындағы ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды дамыту мен оқытудағы мәселелерді шешу және ерекшеліктерін зерттеуге кешенді ықпалды қамтамасыз ету үшін психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандары мен білім беру процесінің қатысушыларының өзара әрекеттесуінің тұрақты қызмет ететін формасы болып табылады.
1.2. Консилиум өз әрекетін білім беру ұйымының ішінде ғана жүзеге асырады.
1.3. Консилиум білім беру ұйымы жетекшісінің бұйрығымен құрылады және консилиумның төрағасымен үйлестіріледі.
1.4. Консилиум өз әрекетінде БҰҰ бала құқықтары туралы Конвенция,
Қазақстан Республикасының әрекеттегі «Білім туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтiк, медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» Заңдарды және осы ережені басшылыққа алады.
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау мақсаты мен міндеттері
2.1. Психологиялық-педагогикалық қолдау әрекетінің мақсаты: ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар, әлеуметтік және педагогикалық қауіп тобындағы балалар мен жасөспірімдер, оқыту мен мінез-құлығында қиындықтары бар балаларға олардың жас және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім беру мен дамыту үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ететін білім беру жүйесін қолдау болып табылады.
2.2. Психологиялық-педагогикалық қолдау міндеттері:
2.2.1. диагностикалық-консультациялық және түзете-дамыту жұмысының нәтижелерін талдау барысында іске асырылатын әдістемелік қолдау;
2.2.2. балалардың оқуы мен тәртібіндегі қиындықтардың сипаты мен себептерін анықтау;
2.2.3. баланың әлеуетті мүмкіндіктері мен шығармашылық қабілеттерін анықтау, оқыту мен тәрбиелеу процесінде жеке ықпалды қамтамасыз ету үшін тәрбиешіге/мұғалімге ұсыныстарды әзірлеу;
2.2.4. ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды сәйкес топтар/сыныптарға қосу жолдарын анықтау;
2.2.5. психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияға ұсыну үшін оқушының дамуы, денсаулығы мен білім алу ерекшеліктері туралы қорытынды жасау;
2.2.6. балаларды кешенді психологиялық-педагогикалық қолдауда мамандар әрекетін ішкі үйлестіруді қамтамасыз ету;
2.2.7. ата-аналар, қорғаншы мен қамқоршыларға консультациялық көмек көрсету;
2.2.8. білім беру ұйымының оқытуда, дамуында және тәртібінде қиындықтары бар балалар мен жасөспірімдер туралы деректер қорын қалыптастыру және декреттелген қолжетімділікпен, құпиялықты сақтай отырып кәмелетке толмағандардың құқығын қорғау, олардың қараусыздығы мен құқық бұзушылығының алдын алу мемлекеттік жүйесінің сәйкес органдардың сұранысы бойынша ақпаратты беру.
3. Психологиялық-педагогикалық қолдау жұмысының қағидалары
3.1. Баланың тұлғасын құрметтеу және жағымды қасиеттеріне сүйену қағидасы.
3.2. Диагностиканы барынша педагогизациялау, психологиялық және педагогикалық білімді кіріктіру қағидасы.
3.3. Ақпараттың жабық болуы қағидасы. Бала тұлғасына моральдық зиян тигізбеу үшін психологиялық-педагогикалық қолдаудың қорытындысы немесе диагнозы көпшілікке жарияланбауы керек.
3.4. Өзара әрекеттестік қағидасы. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың әрбір маманы өз құзыреттілігінің аясында баланың дамуы мен жағдайын анықтау, оны ары қарай тәрбиелеу мен оқыту саласында болжамдар жасау сұрақтарын шеше
отырып, жалпы көрініске өз түсінігін енгізеді.
4. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтері
4.1. Диагностикалық:
4.1.1. оқу мен тәртіптегі қиындықтарды анықтау;
4.1.2. дамудың әлеуметтік жағдайын, ұжымдағы жай-күйді зерттеу;
4.1.3. баланың әлеуетті мүмкіндіктері мен қабілеттерін анықтау.
4.2. Қолдаушылық:
4.2.1. қолайсыз оқу-тәрбиелік немесе отбасылық жағдайға түскен
баланың мүддесін қорғау;
4.2.2. тиімді оқыту мен психологиялық-педагогикалық қолдау
формаларын таңдау;
4.2.3. білім беру ұйымында оқыту жағдайында, отбасылық тәрбиелеу
әдістерімен де баланың әлеуетті мүмкіндіктерін дамыту бойынша шараларды
анықтау және әзірлеу;
4.2.4. ата-ананың көзінде баланың мәртебесін арттыру мақсатында
жүргізілетін отбасылық оңалту;
4.2.5. балалардың танымдық әрекетін белсендіру, олардың ақыл-ой және
сөйлеу тілдік даму деңгейін арттыру, оқу әрекетін қалыптандыру, эмоциялық-
тұлғалық даму мен тәртіптің кемістіктерін түзетуді енгізетін оқу-тәрбиелік
процесті әдістемелік қолдау;
4.2.6. білім беру процесінің әр түрлі қатысушыларына практикалық
ұсынымдарды әзірлеу.
4.3. Тәрбиелік:
4.3.1. ерекше білім беруге қажеттілігі мен жеке мүмкіндіктері бар балаға
педагогикалық ықпалдың стратегиясын әзірлеу;
4.3.2. балаға педагогикалық ұжым мен ата-ананың тәрбиелік ықпалдарын
кіріктіру;
4.3.3. педагогикалық ықпалдардың сабақтастығын қамтамасыз ету.
 
5. Психологиялық-педагогикалық қолдау жұмысын ұйымдастыру
5.1. Психологиялық-педагогикалық қолдау отырыстары қажеттілігіне қарай жүргізіледі. Бірақ оқу жылында әр бала (ерекше білім беруге қажеттілігі мен жеке мүмкіндіктері бар) үш реттен кем емес талқылануы қажет. Шұғыл жағдайларда отырыс жоспардан тыс жүргізіле алады.
5.2. Отырысты ұйымдастыру екі кезеңде жүреді.
5.2.1. 1 кезең – дайындық: психологиялық-педагогикалық қолдауға дайындықты әр қатысушы өздігінен жүргізеді; диагностикалық мәліметтерді жинақтау, жалпылау іске асырылады; алдын ала қорытындылар мен ұсыныстар жасалады;
диагностикалық мәліметтер медициналық, психологиялық, логопедиялық, әлеуметтік, педагогикалық көрсеткіштер бойынша талданады.
5.2.2. 2 кезең – негізгі: диагностика нәтижелері бойынша талқылау
жүргізіледі; ұжымдық шешім, ұсыныстар жасалады; ерекше білім беруге
қажеттілігі бар оқушылардың дамуы, денсаулығы мен білім алу ерекшеліктері туралы қорытынды жасалады
5.3. Талқыланған сұрақтар мен олардың шешімдері отырыстың Хаттамасында тіркеледі.
6. Психологиялық-педагогикалық қолдау құрамы
6.1. Нәтижелі және құзыретті жұмыс істеу үшін психологиялық-педагогикалық қолдау құрамы жылжымалы болу керек. Оның құрамында тұрақты және уақытша
қатысушылар кіреді.
6.1.1. Тұрақты қатысушылар: психологиялық-педагогикалық қолдау төрағасы/төрайымы (білім беру
ұйымының жетекшісі немесе жетекшінің оқу-тәрбиелеу жұмысы жөніндегі
орынбасары), психолог, сынып жетекшілер, логопед, педагог-дефектолог,
әлеуметтік педагог.
6.1.2. Уақытша қатысушыларға пән мұғалімдері, эксперт ретіндегі әр
түрлі маман-кеңесшілер, кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі
инспектор, тәрбиеші.
7. Психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша құжаттар және олардың үлгілері
7.1. Білім беу ұйымындағы психологиялық-педагогикалық қолдау
туралы ереже.
7.2. Білім беру ұйымында психологиялық-педагогикалық қолдау құру туралы бұйрық (1Қосымша).
7.3. Ағымдағы оқу жылына арналған жұмыс жоспары (2 Қосымша).
7.4. Балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға тіркеу журналы (3 Қосымша).
7.5. Психологиялық-педагогикалық қолдау отырыстарын, қорытындылары мен ұсыныстарын тіркеу журналы (3 Қосымша).
7.6. Педагогикалық мінездеме, мамандардың тұжырымдамасы және
Психологиялық-педагогикалық қолдау қорытындысы (4 Қосымша).
7.7 Психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша құжаттар мен олардың үлгілері білім беру
ұйымының ерекшеліктерін ескере отырып толықтырыла алады.]]>
туралы ереже
1. Жалпы ережелер
1.1. Психологиялық-педагогикалық консилиум (бұдан әрі - қолдау)
білім беру ұйымындағы ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды дамыту мен оқытудағы мәселелерді шешу және ерекшеліктерін зерттеуге кешенді ықпалды қамтамасыз ету үшін психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандары мен білім беру процесінің қатысушыларының өзара әрекеттесуінің тұрақты қызмет ететін формасы болып табылады.
1.2. Консилиум өз әрекетін білім беру ұйымының ішінде ғана жүзеге асырады.
1.3. Консилиум білім беру ұйымы жетекшісінің бұйрығымен құрылады және консилиумның төрағасымен үйлестіріледі.
1.4. Консилиум өз әрекетінде БҰҰ бала құқықтары туралы Конвенция,
Қазақстан Республикасының әрекеттегі «Білім туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтiк, медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» Заңдарды және осы ережені басшылыққа алады.
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау мақсаты мен міндеттері
2.1. Психологиялық-педагогикалық қолдау әрекетінің мақсаты: ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар, әлеуметтік және педагогикалық қауіп тобындағы балалар мен жасөспірімдер, оқыту мен мінез-құлығында қиындықтары бар балаларға олардың жас және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім беру мен дамыту үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ететін білім беру жүйесін қолдау болып табылады.
2.2. Психологиялық-педагогикалық қолдау міндеттері:
2.2.1. диагностикалық-консультациялық және түзете-дамыту жұмысының нәтижелерін талдау барысында іске асырылатын әдістемелік қолдау;
2.2.2. балалардың оқуы мен тәртібіндегі қиындықтардың сипаты мен себептерін анықтау;
2.2.3. баланың әлеуетті мүмкіндіктері мен шығармашылық қабілеттерін анықтау, оқыту мен тәрбиелеу процесінде жеке ықпалды қамтамасыз ету үшін тәрбиешіге/мұғалімге ұсыныстарды әзірлеу;
2.2.4. ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды сәйкес топтар/сыныптарға қосу жолдарын анықтау;
2.2.5. психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияға ұсыну үшін оқушының дамуы, денсаулығы мен білім алу ерекшеліктері туралы қорытынды жасау;
2.2.6. балаларды кешенді психологиялық-педагогикалық қолдауда мамандар әрекетін ішкі үйлестіруді қамтамасыз ету;
2.2.7. ата-аналар, қорғаншы мен қамқоршыларға консультациялық көмек көрсету;
2.2.8. білім беру ұйымының оқытуда, дамуында және тәртібінде қиындықтары бар балалар мен жасөспірімдер туралы деректер қорын қалыптастыру және декреттелген қолжетімділікпен, құпиялықты сақтай отырып кәмелетке толмағандардың құқығын қорғау, олардың қараусыздығы мен құқық бұзушылығының алдын алу мемлекеттік жүйесінің сәйкес органдардың сұранысы бойынша ақпаратты беру.
3. Психологиялық-педагогикалық қолдау жұмысының қағидалары
3.1. Баланың тұлғасын құрметтеу және жағымды қасиеттеріне сүйену қағидасы.
3.2. Диагностиканы барынша педагогизациялау, психологиялық және педагогикалық білімді кіріктіру қағидасы.
3.3. Ақпараттың жабық болуы қағидасы. Бала тұлғасына моральдық зиян тигізбеу үшін психологиялық-педагогикалық қолдаудың қорытындысы немесе диагнозы көпшілікке жарияланбауы керек.
3.4. Өзара әрекеттестік қағидасы. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың әрбір маманы өз құзыреттілігінің аясында баланың дамуы мен жағдайын анықтау, оны ары қарай тәрбиелеу мен оқыту саласында болжамдар жасау сұрақтарын шеше
отырып, жалпы көрініске өз түсінігін енгізеді.
4. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтері
4.1. Диагностикалық:
4.1.1. оқу мен тәртіптегі қиындықтарды анықтау;
4.1.2. дамудың әлеуметтік жағдайын, ұжымдағы жай-күйді зерттеу;
4.1.3. баланың әлеуетті мүмкіндіктері мен қабілеттерін анықтау.
4.2. Қолдаушылық:
4.2.1. қолайсыз оқу-тәрбиелік немесе отбасылық жағдайға түскен
баланың мүддесін қорғау;
4.2.2. тиімді оқыту мен психологиялық-педагогикалық қолдау
формаларын таңдау;
4.2.3. білім беру ұйымында оқыту жағдайында, отбасылық тәрбиелеу
әдістерімен де баланың әлеуетті мүмкіндіктерін дамыту бойынша шараларды
анықтау және әзірлеу;
4.2.4. ата-ананың көзінде баланың мәртебесін арттыру мақсатында
жүргізілетін отбасылық оңалту;
4.2.5. балалардың танымдық әрекетін белсендіру, олардың ақыл-ой және
сөйлеу тілдік даму деңгейін арттыру, оқу әрекетін қалыптандыру, эмоциялық-
тұлғалық даму мен тәртіптің кемістіктерін түзетуді енгізетін оқу-тәрбиелік
процесті әдістемелік қолдау;
4.2.6. білім беру процесінің әр түрлі қатысушыларына практикалық
ұсынымдарды әзірлеу.
4.3. Тәрбиелік:
4.3.1. ерекше білім беруге қажеттілігі мен жеке мүмкіндіктері бар балаға
педагогикалық ықпалдың стратегиясын әзірлеу;
4.3.2. балаға педагогикалық ұжым мен ата-ананың тәрбиелік ықпалдарын
кіріктіру;
4.3.3. педагогикалық ықпалдардың сабақтастығын қамтамасыз ету.
 
5. Психологиялық-педагогикалық қолдау жұмысын ұйымдастыру
5.1. Психологиялық-педагогикалық қолдау отырыстары қажеттілігіне қарай жүргізіледі. Бірақ оқу жылында әр бала (ерекше білім беруге қажеттілігі мен жеке мүмкіндіктері бар) үш реттен кем емес талқылануы қажет. Шұғыл жағдайларда отырыс жоспардан тыс жүргізіле алады.
5.2. Отырысты ұйымдастыру екі кезеңде жүреді.
5.2.1. 1 кезең – дайындық: психологиялық-педагогикалық қолдауға дайындықты әр қатысушы өздігінен жүргізеді; диагностикалық мәліметтерді жинақтау, жалпылау іске асырылады; алдын ала қорытындылар мен ұсыныстар жасалады;
диагностикалық мәліметтер медициналық, психологиялық, логопедиялық, әлеуметтік, педагогикалық көрсеткіштер бойынша талданады.
5.2.2. 2 кезең – негізгі: диагностика нәтижелері бойынша талқылау
жүргізіледі; ұжымдық шешім, ұсыныстар жасалады; ерекше білім беруге
қажеттілігі бар оқушылардың дамуы, денсаулығы мен білім алу ерекшеліктері туралы қорытынды жасалады
5.3. Талқыланған сұрақтар мен олардың шешімдері отырыстың Хаттамасында тіркеледі.
6. Психологиялық-педагогикалық қолдау құрамы
6.1. Нәтижелі және құзыретті жұмыс істеу үшін психологиялық-педагогикалық қолдау құрамы жылжымалы болу керек. Оның құрамында тұрақты және уақытша
қатысушылар кіреді.
6.1.1. Тұрақты қатысушылар: психологиялық-педагогикалық қолдау төрағасы/төрайымы (білім беру
ұйымының жетекшісі немесе жетекшінің оқу-тәрбиелеу жұмысы жөніндегі
орынбасары), психолог, сынып жетекшілер, логопед, педагог-дефектолог,
әлеуметтік педагог.
6.1.2. Уақытша қатысушыларға пән мұғалімдері, эксперт ретіндегі әр
түрлі маман-кеңесшілер, кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі
инспектор, тәрбиеші.
7. Психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша құжаттар және олардың үлгілері
7.1. Білім беу ұйымындағы психологиялық-педагогикалық қолдау
туралы ереже.
7.2. Білім беру ұйымында психологиялық-педагогикалық қолдау құру туралы бұйрық (1Қосымша).
7.3. Ағымдағы оқу жылына арналған жұмыс жоспары (2 Қосымша).
7.4. Балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға тіркеу журналы (3 Қосымша).
7.5. Психологиялық-педагогикалық қолдау отырыстарын, қорытындылары мен ұсыныстарын тіркеу журналы (3 Қосымша).
7.6. Педагогикалық мінездеме, мамандардың тұжырымдамасы және
Психологиялық-педагогикалық қолдау қорытындысы (4 Қосымша).
7.7 Психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша құжаттар мен олардың үлгілері білім беру
ұйымының ерекшеліктерін ескере отырып толықтырыла алады.]]>
admin1 Tue, 04 Feb 2025 21:34:53 +0600
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/760-psihologijaly-psihologijaly-oldau-yzmet.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/760-psihologijaly-psihologijaly-oldau-yzmet.html






]]>







]]>
admin1 Mon, 13 Jan 2025 21:19:59 +0600
ППҚҚ Логопедінің жұмысы http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/759-pp-logopedn-zhmysy.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/759-pp-logopedn-zhmysy.html








]]>









]]>
admin1 Tue, 10 Dec 2024 21:10:22 +0600
Инклюзивті білім беру жағдайында мектеп мұғалімдерінің құжаттары http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/758-inkljuzivt-blm-beru-zhadajynda-mektep-malmdern-zhattary.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/758-inkljuzivt-blm-beru-zhadajynda-mektep-malmdern-zhattary.html



















]]>




















]]>
admin1 Fri, 08 Nov 2024 21:01:13 +0600
Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы) http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/625-pedagogikaly-diagnostika-ntizhes-zhetstkter-kartasy.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/625-pedagogikaly-diagnostika-ntizhes-zhetstkter-kartasy.html 4-сынып
«Математика» пәні бойынша жетістіктер картасы

Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже Жетістіктерін белгілеу +, -
Нөмірлеу
2.2.1.1 тура және кері тәртіпте 1ден бастап 9 ға дейінгі аралықта, сондай-ақ кез келген сандардар аралығында (реттік және сандық) атап беру; +
2.2.1.2 топтағы заттардың санын (9 шегінде), суретте, сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген сұраққа жауап беру; +
2.2.1.3 сандық кассадағы 0,1-9 сандары мен 10 санын үлгі бойынша, атауы бойынша іздеп табу; +

2.2.1.4 заттар санының саусақтар санымен, 0, 1- 9 аралығындағы сандар мен цифрларды сәйкестендіру;
+
2.2.1.5 бөліп қоюдың түрлі нұсқаларын қолдана отырып, көптік заттарды (2-9) екі топқа бөлу, 1-9 сандардың сандық қатардағы орнын білу; Бөліп қоюдың түрлі нұсқаларын қолдана отырып, көптік заттарды екі топқа бөле алмайды
+
2.2.1.6 1-9 дейінгі кез келген сандардың +1 және – 1 әдістерімен алу (көптік заттарға сүйене отырып және оған сүйенбей); 1-9 дейінгі кез келген сандардың – 1 әдістерімен ала алмайды
2.2.1. 0,1-9 сандарын жазу; +
2.2.1.8 қайта санау арқылы, жұптап сәйкестендіру арқылы заттарды топтастыру; сандарды шамасы бойынша салыстыру, салыстыру нәтижелерін таңбалардың көмегімен жазу:, =;
-
2.2.1.9 2-9 санын қандай екі аз сандары арқылы жасауға болатындығын атау;
-
2.2.1.10 санның реттілігінің қасиетін түсіну; +
Арифметикалық амалдар
2.3.1.2 қосуды көптіктің бірігуі деп түсіну керек және жалпы элементтері жоқ, жиын бөлігін жою ретінде азайту; +
Азайту амалын түсінбейді
2.3.1.3 пәндік-тәжірибелік қызметтің ізі бойынша «+» (қосу), «-» (азайту), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып 9 шамасындағы сандарды қосу және азайтуға мысалдар құрастыру;
-
2.3.1.4 9 және әртүрлі сан шегінде немесе соманы табуда қолданатын тәсіл: бір-бірлеп қайта санау және есептеу, санның құрамын білу; -
2.3.1.6 қосындылардың орнын ауыстырғанымен сома өзгермейтіндігін түсіну; -
2.3.1.7 қосу және азайту – өзара кері байланысты екенін түсіну. Қосу мысалына азайту мысалын құру; -
2.3.1.8 қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауын мұғалімнің сөздерінің ішінен тану. -
Шамалар
2.5.1.1 ойындар мен жаттығуларда 1, 2, 5, тг тиындарды тани білу; +
2.5.1.2 екі салыстырылатын (1, 2, 5 тенге) көп, аз құнды тиындарды анықтау; -
2.5.1.3 әртүрлі нұсқада 5 тенгелік тиынды майдалау; -
2.5.1.4 5 тг. тиынды 1теңгеліктермен ауыстыру +
2.5.1.5 сызғышта сантиметр мен дециметрдің ұзындығын көрсету; -
2.5.1.6 санда сантиметр және дециметр ұзындық өлшемдерінің атауларын тану және атау -
Көрнекі геометрия элементтері
2.6.1.1 геометриялық пішіндерді: шеңбер, сопақша, тікбұрыш, шаршы, үшбұрыш, түзу сызық, қисық сызық, нүкте, сәуле, кесінділерді тану және атау; +
Шар, шеңбер, сопақ – домалақ, текше – төртбұрыш.
Кесінді, сәулені білмейді
2.6.1.3 таныс заттар арасында дөңгелек, сопақ, шаршы, үшбұрышты пішінді заттарды табу; +
2.6.1.4 геометриялық пішіндердің пішінін, түсін, өлшемі бойынша топтауды орындау; +
2.6.1.5 сызғыштың көмегімен бір, екі нүктеден өтетін түзу сызықтың құрылысын орындау; -
2.6.1.6 сызғыштың көмегімен кесіндінің ұзындығын анықтау; -
2.6.1.7 сызғыштың көмегімен берілген ұзындықтың кесіндісін құруды орындау, өлшеу нәтижесін жазу -













]]>
4-сынып
«Математика» пәні бойынша жетістіктер картасы

Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже Жетістіктерін белгілеу +, -
Нөмірлеу
2.2.1.1 тура және кері тәртіпте 1ден бастап 9 ға дейінгі аралықта, сондай-ақ кез келген сандардар аралығында (реттік және сандық) атап беру; +
2.2.1.2 топтағы заттардың санын (9 шегінде), суретте, сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген сұраққа жауап беру; +
2.2.1.3 сандық кассадағы 0,1-9 сандары мен 10 санын үлгі бойынша, атауы бойынша іздеп табу; +

2.2.1.4 заттар санының саусақтар санымен, 0, 1- 9 аралығындағы сандар мен цифрларды сәйкестендіру;
+
2.2.1.5 бөліп қоюдың түрлі нұсқаларын қолдана отырып, көптік заттарды (2-9) екі топқа бөлу, 1-9 сандардың сандық қатардағы орнын білу; Бөліп қоюдың түрлі нұсқаларын қолдана отырып, көптік заттарды екі топқа бөле алмайды
+
2.2.1.6 1-9 дейінгі кез келген сандардың +1 және – 1 әдістерімен алу (көптік заттарға сүйене отырып және оған сүйенбей); 1-9 дейінгі кез келген сандардың – 1 әдістерімен ала алмайды
2.2.1. 0,1-9 сандарын жазу; +
2.2.1.8 қайта санау арқылы, жұптап сәйкестендіру арқылы заттарды топтастыру; сандарды шамасы бойынша салыстыру, салыстыру нәтижелерін таңбалардың көмегімен жазу:, =;
-
2.2.1.9 2-9 санын қандай екі аз сандары арқылы жасауға болатындығын атау;
-
2.2.1.10 санның реттілігінің қасиетін түсіну; +
Арифметикалық амалдар
2.3.1.2 қосуды көптіктің бірігуі деп түсіну керек және жалпы элементтері жоқ, жиын бөлігін жою ретінде азайту; +
Азайту амалын түсінбейді
2.3.1.3 пәндік-тәжірибелік қызметтің ізі бойынша «+» (қосу), «-» (азайту), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып 9 шамасындағы сандарды қосу және азайтуға мысалдар құрастыру;
-
2.3.1.4 9 және әртүрлі сан шегінде немесе соманы табуда қолданатын тәсіл: бір-бірлеп қайта санау және есептеу, санның құрамын білу; -
2.3.1.6 қосындылардың орнын ауыстырғанымен сома өзгермейтіндігін түсіну; -
2.3.1.7 қосу және азайту – өзара кері байланысты екенін түсіну. Қосу мысалына азайту мысалын құру; -
2.3.1.8 қосу мен азайтудың нәтижелерін және компоненттерінің атауын мұғалімнің сөздерінің ішінен тану. -
Шамалар
2.5.1.1 ойындар мен жаттығуларда 1, 2, 5, тг тиындарды тани білу; +
2.5.1.2 екі салыстырылатын (1, 2, 5 тенге) көп, аз құнды тиындарды анықтау; -
2.5.1.3 әртүрлі нұсқада 5 тенгелік тиынды майдалау; -
2.5.1.4 5 тг. тиынды 1теңгеліктермен ауыстыру +
2.5.1.5 сызғышта сантиметр мен дециметрдің ұзындығын көрсету; -
2.5.1.6 санда сантиметр және дециметр ұзындық өлшемдерінің атауларын тану және атау -
Көрнекі геометрия элементтері
2.6.1.1 геометриялық пішіндерді: шеңбер, сопақша, тікбұрыш, шаршы, үшбұрыш, түзу сызық, қисық сызық, нүкте, сәуле, кесінділерді тану және атау; +
Шар, шеңбер, сопақ – домалақ, текше – төртбұрыш.
Кесінді, сәулені білмейді
2.6.1.3 таныс заттар арасында дөңгелек, сопақ, шаршы, үшбұрышты пішінді заттарды табу; +
2.6.1.4 геометриялық пішіндердің пішінін, түсін, өлшемі бойынша топтауды орындау; +
2.6.1.5 сызғыштың көмегімен бір, екі нүктеден өтетін түзу сызықтың құрылысын орындау; -
2.6.1.6 сызғыштың көмегімен кесіндінің ұзындығын анықтау; -
2.6.1.7 сызғыштың көмегімен берілген ұзындықтың кесіндісін құруды орындау, өлшеу нәтижесін жазу -













]]>
admin1 Thu, 31 Oct 2024 16:21:04 +0600
Арнайы педагогтың лауазымдық міндеті http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/624-arnajy-pedagogty-lauazymdy-mndet.html http://42-semey.mektebi.kz/o-detskom-sade/inkljuzivt-blm-beru/624-arnajy-pedagogty-lauazymdy-mndet.html
1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды;
2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады;
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытушылық жұмысты жүзеге асырады;
4. Үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жеке оқу бағдарламасы және жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайларында мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады;
5. Мұғалімдер мен басқа мамандардың өзара әрекетін қамтамасыз етеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны дамыту және әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке сабақтарды жүзеге асырады.



АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ПАПКА АТАУЛАРЫ:
1. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
(Заңдар, бұйрықтар, Қаулылар)
Мектепішілік бекітілген нормативтік-құқықтық құжаттар
1) Арнайы педагогтің лауазымдық міндеттері;
2) Арнайы педагогтің жылдық жұмыс жоспары;
3) Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сабаққа қатысуын тіркеу журналы, есепке алу журналы;
4) Арнайы педагогтің жұмыс уақытының циклограммасы;
5) Арнайы педагогтің сабақ кестесі;
6) Жылдық және жартыжылдық рефлексиялық есеп.
7) Кабинет паспорты
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
(ППҚҚ бұйрығы, жылдық жоспары, ППҚҚ отырысының жоспары, отырыс хаттамалары, жеке және бейімделген оқу бағдарламалары)
3. Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс
(Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, ата-аналарға арналған кеңесті тіркеу журналы);
4. Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстар
(Арнайы педагогтің мектеп мұғалімдерімен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, мектеп мұғалімдеріне арналған кеңесті тіркеу журналы);

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы
6-тарау. 43-бап. Білім беру ұйымдарының құзыреті
2-3) білім беру бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру;
2-4) ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) үшін жеке дамыту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
13-1) білім алу үшін арнаулы жағдайлар жасау;
Осы заңды басшылыққа ала отырып, ерекше білімді қажет ететін оқушыға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетіледі.
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
1) Педагогикалық диагностика нәтижелері (Жетістіктер карасы);
2) Арнайы педагогтің жеке балаға арналған бағдарламасы;
3) Негізгі пәндер бойынша жеке оқу бағдарламалары немесе бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары;
4) Арнайы педагогтің топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік-тақырыптық жоспары;
5) Арнайы педагогтің сабақ жоспарлары (ҚМЖ);

• ППҚҚ ерекше білім беруге қажетттілігі бар білім алушының сабақтарына қатысып, «Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде психологиялық педагогикалық қолдау көрсету» әдісмелік нұсқаулығының 2А, 2Б формаларын толтырады, арнайы педагогикалық диагностика жүргізіліп, жетістіктер картасы толтырылып, тұжырымдама жазылады. ПМПК қорытындысы негізінде оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған бейімделген оқу бағдарламасы, зерде бұзылыстары бар оқушының жеке мүмкіндіктері ескеріле отырып құрастырылған жеке оқу бағдарламасы құрастырылады. Топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік тақырыптық жоспары жазылып, арнайы педагогтың жеке және топтық сабақтары өткізіледі. (Презентация толық 3 D фарматында «EMAZE» сайтында жасалды).

Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарын өткізу барысында білім алушыларға 3 D фарматындағы «Сиқырлы әлем» кітабындағы жұмбақтарды жаттату арқылы ойлауы, тілі, қиялы, есте сақтау қабілетін жетілдіреді. Зейіннің белсенді және тұспалдайтын шығармашылық қиялды дамытуда «Құм терапиясын» қолдану, қағазды уқалау, қолдың қырымен тегістеу, жырту арқылы қолдың ұсақ моторикасын дамытады. Жұмбақтың жауабын «Quiver» әдісін қолданып, жанданған, қимылдарды көреді. Қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту, игерген білім мен білікті өзіндік әрекет кезінде көркем әдебиет, тілдік, ойын зерттеу, қатынас т.б әрекетке қолданатын адамның ойлауын дамытып, тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.


1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды;
2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады;
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытушылық жұмысты жүзеге асырады;
4. Үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жеке оқу бағдарламасы және жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайларында мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады;
5. Мұғалімдер мен басқа мамандардың өзара әрекетін қамтамасыз етеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны дамыту және әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке сабақтарды жүзеге асырады.



АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ПАПКА АТАУЛАРЫ:
1. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
(Заңдар, бұйрықтар, Қаулылар)
Мектепішілік бекітілген нормативтік-құқықтық құжаттар
1) Арнайы педагогтің лауазымдық міндеттері;
2) Арнайы педагогтің жылдық жұмыс жоспары;
3) Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сабаққа қатысуын тіркеу журналы, есепке алу журналы;
4) Арнайы педагогтің жұмыс уақытының циклограммасы;
5) Арнайы педагогтің сабақ кестесі;
6) Жылдық және жартыжылдық рефлексиялық есеп.
7) Кабинет паспорты
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
(ППҚҚ бұйрығы, жылдық жоспары, ППҚҚ отырысының жоспары, отырыс хаттамалары, жеке және бейімделген оқу бағдарламалары)
3. Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс
(Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, ата-аналарға арналған кеңесті тіркеу журналы);
4. Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстар
(Арнайы педагогтің мектеп мұғалімдерімен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, мектеп мұғалімдеріне арналған кеңесті тіркеу журналы);

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы
6-тарау. 43-бап. Білім беру ұйымдарының құзыреті
2-3) білім беру бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру;
2-4) ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) үшін жеке дамыту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
13-1) білім алу үшін арнаулы жағдайлар жасау;
Осы заңды басшылыққа ала отырып, ерекше білімді қажет ететін оқушыға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетіледі.
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
1) Педагогикалық диагностика нәтижелері (Жетістіктер карасы);
2) Арнайы педагогтің жеке балаға арналған бағдарламасы;
3) Негізгі пәндер бойынша жеке оқу бағдарламалары немесе бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары;
4) Арнайы педагогтің топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік-тақырыптық жоспары;
5) Арнайы педагогтің сабақ жоспарлары (ҚМЖ);

• ППҚҚ ерекше білім беруге қажетттілігі бар білім алушының сабақтарына қатысып, «Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде психологиялық педагогикалық қолдау көрсету» әдісмелік нұсқаулығының 2А, 2Б формаларын толтырады, арнайы педагогикалық диагностика жүргізіліп, жетістіктер картасы толтырылып, тұжырымдама жазылады. ПМПК қорытындысы негізінде оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған бейімделген оқу бағдарламасы, зерде бұзылыстары бар оқушының жеке мүмкіндіктері ескеріле отырып құрастырылған жеке оқу бағдарламасы құрастырылады. Топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік тақырыптық жоспары жазылып, арнайы педагогтың жеке және топтық сабақтары өткізіледі. (Презентация толық 3 D фарматында «EMAZE» сайтында жасалды).

Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарын өткізу барысында білім алушыларға 3 D фарматындағы «Сиқырлы әлем» кітабындағы жұмбақтарды жаттату арқылы ойлауы, тілі, қиялы, есте сақтау қабілетін жетілдіреді. Зейіннің белсенді және тұспалдайтын шығармашылық қиялды дамытуда «Құм терапиясын» қолдану, қағазды уқалау, қолдың қырымен тегістеу, жырту арқылы қолдың ұсақ моторикасын дамытады. Жұмбақтың жауабын «Quiver» әдісін қолданып, жанданған, қимылдарды көреді. Қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту, игерген білім мен білікті өзіндік әрекет кезінде көркем әдебиет, тілдік, ойын зерттеу, қатынас т.б әрекетке қолданатын адамның ойлауын дамытып, тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.
]]>

1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды;
2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады;
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытушылық жұмысты жүзеге асырады;
4. Үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жеке оқу бағдарламасы және жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайларында мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады;
5. Мұғалімдер мен басқа мамандардың өзара әрекетін қамтамасыз етеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны дамыту және әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке сабақтарды жүзеге асырады.



АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ПАПКА АТАУЛАРЫ:
1. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
(Заңдар, бұйрықтар, Қаулылар)
Мектепішілік бекітілген нормативтік-құқықтық құжаттар
1) Арнайы педагогтің лауазымдық міндеттері;
2) Арнайы педагогтің жылдық жұмыс жоспары;
3) Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сабаққа қатысуын тіркеу журналы, есепке алу журналы;
4) Арнайы педагогтің жұмыс уақытының циклограммасы;
5) Арнайы педагогтің сабақ кестесі;
6) Жылдық және жартыжылдық рефлексиялық есеп.
7) Кабинет паспорты
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
(ППҚҚ бұйрығы, жылдық жоспары, ППҚҚ отырысының жоспары, отырыс хаттамалары, жеке және бейімделген оқу бағдарламалары)
3. Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс
(Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, ата-аналарға арналған кеңесті тіркеу журналы);
4. Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстар
(Арнайы педагогтің мектеп мұғалімдерімен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, мектеп мұғалімдеріне арналған кеңесті тіркеу журналы);

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы
6-тарау. 43-бап. Білім беру ұйымдарының құзыреті
2-3) білім беру бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру;
2-4) ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) үшін жеке дамыту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
13-1) білім алу үшін арнаулы жағдайлар жасау;
Осы заңды басшылыққа ала отырып, ерекше білімді қажет ететін оқушыға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетіледі.
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
1) Педагогикалық диагностика нәтижелері (Жетістіктер карасы);
2) Арнайы педагогтің жеке балаға арналған бағдарламасы;
3) Негізгі пәндер бойынша жеке оқу бағдарламалары немесе бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары;
4) Арнайы педагогтің топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік-тақырыптық жоспары;
5) Арнайы педагогтің сабақ жоспарлары (ҚМЖ);

• ППҚҚ ерекше білім беруге қажетттілігі бар білім алушының сабақтарына қатысып, «Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде психологиялық педагогикалық қолдау көрсету» әдісмелік нұсқаулығының 2А, 2Б формаларын толтырады, арнайы педагогикалық диагностика жүргізіліп, жетістіктер картасы толтырылып, тұжырымдама жазылады. ПМПК қорытындысы негізінде оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған бейімделген оқу бағдарламасы, зерде бұзылыстары бар оқушының жеке мүмкіндіктері ескеріле отырып құрастырылған жеке оқу бағдарламасы құрастырылады. Топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік тақырыптық жоспары жазылып, арнайы педагогтың жеке және топтық сабақтары өткізіледі. (Презентация толық 3 D фарматында «EMAZE» сайтында жасалды).

Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарын өткізу барысында білім алушыларға 3 D фарматындағы «Сиқырлы әлем» кітабындағы жұмбақтарды жаттату арқылы ойлауы, тілі, қиялы, есте сақтау қабілетін жетілдіреді. Зейіннің белсенді және тұспалдайтын шығармашылық қиялды дамытуда «Құм терапиясын» қолдану, қағазды уқалау, қолдың қырымен тегістеу, жырту арқылы қолдың ұсақ моторикасын дамытады. Жұмбақтың жауабын «Quiver» әдісін қолданып, жанданған, қимылдарды көреді. Қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту, игерген білім мен білікті өзіндік әрекет кезінде көркем әдебиет, тілдік, ойын зерттеу, қатынас т.б әрекетке қолданатын адамның ойлауын дамытып, тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.


1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды;
2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады;
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытушылық жұмысты жүзеге асырады;
4. Үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жеке оқу бағдарламасы және жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайларында мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады;
5. Мұғалімдер мен басқа мамандардың өзара әрекетін қамтамасыз етеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны дамыту және әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке сабақтарды жүзеге асырады.



АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ПАПКА АТАУЛАРЫ:
1. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
(Заңдар, бұйрықтар, Қаулылар)
Мектепішілік бекітілген нормативтік-құқықтық құжаттар
1) Арнайы педагогтің лауазымдық міндеттері;
2) Арнайы педагогтің жылдық жұмыс жоспары;
3) Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сабаққа қатысуын тіркеу журналы, есепке алу журналы;
4) Арнайы педагогтің жұмыс уақытының циклограммасы;
5) Арнайы педагогтің сабақ кестесі;
6) Жылдық және жартыжылдық рефлексиялық есеп.
7) Кабинет паспорты
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
(ППҚҚ бұйрығы, жылдық жоспары, ППҚҚ отырысының жоспары, отырыс хаттамалары, жеке және бейімделген оқу бағдарламалары)
3. Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс
(Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, ата-аналарға арналған кеңесті тіркеу журналы);
4. Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстар
(Арнайы педагогтің мектеп мұғалімдерімен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, мектеп мұғалімдеріне арналған кеңесті тіркеу журналы);

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы
6-тарау. 43-бап. Білім беру ұйымдарының құзыреті
2-3) білім беру бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру;
2-4) ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) үшін жеке дамыту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
13-1) білім алу үшін арнаулы жағдайлар жасау;
Осы заңды басшылыққа ала отырып, ерекше білімді қажет ететін оқушыға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетіледі.
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
1) Педагогикалық диагностика нәтижелері (Жетістіктер карасы);
2) Арнайы педагогтің жеке балаға арналған бағдарламасы;
3) Негізгі пәндер бойынша жеке оқу бағдарламалары немесе бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары;
4) Арнайы педагогтің топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік-тақырыптық жоспары;
5) Арнайы педагогтің сабақ жоспарлары (ҚМЖ);

• ППҚҚ ерекше білім беруге қажетттілігі бар білім алушының сабақтарына қатысып, «Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде психологиялық педагогикалық қолдау көрсету» әдісмелік нұсқаулығының 2А, 2Б формаларын толтырады, арнайы педагогикалық диагностика жүргізіліп, жетістіктер картасы толтырылып, тұжырымдама жазылады. ПМПК қорытындысы негізінде оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған бейімделген оқу бағдарламасы, зерде бұзылыстары бар оқушының жеке мүмкіндіктері ескеріле отырып құрастырылған жеке оқу бағдарламасы құрастырылады. Топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік тақырыптық жоспары жазылып, арнайы педагогтың жеке және топтық сабақтары өткізіледі. (Презентация толық 3 D фарматында «EMAZE» сайтында жасалды).

Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарын өткізу барысында білім алушыларға 3 D фарматындағы «Сиқырлы әлем» кітабындағы жұмбақтарды жаттату арқылы ойлауы, тілі, қиялы, есте сақтау қабілетін жетілдіреді. Зейіннің белсенді және тұспалдайтын шығармашылық қиялды дамытуда «Құм терапиясын» қолдану, қағазды уқалау, қолдың қырымен тегістеу, жырту арқылы қолдың ұсақ моторикасын дамытады. Жұмбақтың жауабын «Quiver» әдісін қолданып, жанданған, қимылдарды көреді. Қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту, игерген білім мен білікті өзіндік әрекет кезінде көркем әдебиет, тілдік, ойын зерттеу, қатынас т.б әрекетке қолданатын адамның ойлауын дамытып, тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.
]]>
admin1 Thu, 31 Oct 2024 16:19:38 +0600