11
август
2025
Тәрбиеші бос орын
Абай облысы білім басқармасының Семей қаласы білім бөлімінің «Мектеп жанындағы интернаты бар № 42 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Семей қаласы, Әуезов даңғылы 112, т. 32-78-58, semey_sh42@mail.ru.
Мемлекеттік білім беру ұйымының психикалық дамуында тежелуі бар (коррекционный класс) оқушыларға сабақ беретін арнайы топ тәрбиешісі ваканттық лауазымына қазақ тілінде оқытатын топқа байқау жарияланады, лауазымдық жалақысы педагогикалық өтілі мен біліктілік санатына байланысты 100 мың теңгеден жоғары.
Оқыту қазақ тіліндегі арнайы топ тәрбиешісінің негізгі функционалдық
міндеттері:
1.Әр баланың жеке басын дамыту мақсатында тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерделейді, олармен түзету-дамыту жұмыстарын (топпен немесе жеке)жоспарлайды және жүргізеді;
2. әлеуметтік-психологиялық оңалту, әлеуметтік және еңбекке бейімдеу үшін жағдай жасауды қамтамасыз ететін күнделікті жұмыс;
3. тәрбиеленушілердің күн тәртібін орындауын, олардың үй тапсырмаларын дайындауын, қоғамдық пайдалы еңбекке қатысуын ұйымдастырады;
4. сабақтан тыс уақытта тәрбиеленушілермен тәрбие жұмысын жүргізеді;
5. тәрбиеленушілердің жасын ескере отырып, өзіне-өзі қызмет көрсету, жеке гигиена ережелерін сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;
6. медициналық қызметкерлермен бірлесіп тәрбиеленушілердің денсаулығын сақтауды және нығайтуды қамтамасыз етеді, олардың психофизикалық дамуына ықпал ететін іс-шараларды өткізеді, тәрбиеленушілердің ұйымда болған уақытында олардың өмірі мен денсаулығы үшін дербес жауапты болады;
7. дәрігерге дейінгі алғашқы медициналық көмек көрсетеді;
8. санитарлық ережелер мен нормалардың, еңбек қауіпсіздігі мен өртке қарсы қауіпсіздік ережелері мен нормаларының сақталуын қамтамасыз етеді.
9. топта бағдары сурет салу, мүсіндеу, құрастыру және т.б. арналған құралдар мен материалдарға, ойыншықтар мен ойындарға еркін қол жетуді қамтамасыз ету;
10. мектепалды даярлық топ балалардың қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес жасау, ал оның элементтері (құрал-жабдықтар, ойындар, ойыншықтар, дидактикалық материалдар және басқалар) әрбір баланың жеке дамуына бағдарлану;
11. топқа бекітілген мүліктің, әдістемелік әдебиеттің, құралдардың сақталуын қамтамасыз етеді, оқу жабдығының, ойыншықтардың есебін жүргізеді, арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалайды және айқындайды, арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну үшін қажетті жағдайлар жасайды, балалардың арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттіліктеріне талдау жүргізеді;
12. сабақта әр түрлі ойын түрлерін кеңінен қолдану (дидактикалық, ұлттық, қозғалыс, сюжетті-рөлдік, ережелі және т.б.). Ойындар тәрбиешінің балалармен және балалардың бір-бірімен еркін ынтымақтастығына негіздеу, баланың жеке белсенділігін көрсету, өзін толық іске асыруына мүмкіндік беретін бала өмірін ұйымдастыру;
13. топта сабаққа арналған мынадай бұрыштарды ұйымдастыру қажет: ұлттық ойындар, бейнелеу және сындарлы іс-әрекет, оңашалану, кітап,табиғат және т.б бұрыштар. Берілген бұрыштардың тақырыбы мен экспозициясы ұдайы жаңартылып, толықтырылып отыруы тиіс;
14. тәрбиеші баланың отбасы туралы толық ақпарат алу, ата-аналармен жұмыс жүргізу, сауалнама, балалармен және ата-аналармен әңгімелесу, балаларды бақылау, отбасы мүшелері, олардың өзара қарым-қатынасы, міндеттері туралы және т.б. тақырыптар бойынша балалардың салған суреттеріне талдау жасау;
15. Ата-аналармен тығыз ынтымақтастық үшін оларды сабақтарға қатысуға тартып, жеке және топтық әңгімелер, дәстүрлі ашық есік күндерін, жас ата-аналарға арналған практикумдер, ата-аналар жиналыстарын (тоқсанынына 1 рет), конференциялар (оқу жылында 1 рет), мерекелік шаралар мен ойын-сауық кештерін, отбасылық спорттық жарыстар жүргізу;
16. Тәрбиеші баланың даралығын шектемей, балалардың бір-бірімен өзара достық, ұстамды қарым-қатынастарын орнатуына қолғабыс жасап, балалар өздерін жеңіл және еркін сезінетін ыңғайлы моральды-психологиялық жағдай туғызу;.
17. Балалардың жеке қабілеттеріне сүйене отырып, өмірлік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту мақсатын көздеу;
Ол үшін мынадай жұмыс нысандарын пайдалану қажет:
сабақты шағын топтарда жүргізу;
әрбір баламен жеке жұмыс жүргізу;
ұйымдастырылмаған және дарынды балалармен жұмыс жүргізу;
өзінің пікірін білдіру, өз көзқарасының дұрыстығын дәлелдеу үшін жағдайлар жасау мақсатында баламен әңгіме жүргізу;
мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекеттеріне қатаң шек қоюдан бас тарту тәрбиеші мен балалар арасында өзара серіктестік қарым-қатынастарды құру;
18. Балалардың мектепке дайындық деңгейімен қамтамасыз ету және мыналармен сипаттау:
оқуға ынталандыру;
қоршаған болмыс туралы алғашқы пайымдар;
өз-өзіне және мектепке деген позитивті қарым-қатынас;
оқуға қабілеттілігі (тіл дамыту, қарапайым есеп және т.б.);
қарапайым әлеуметтік дағдылардың болуы.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Кодексі, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы", "Қазақстан Республикасында мүгедектігі бойынша және асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша Мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар туралы", "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер; педагогика және психология негіздері; өмірлік қиын жағдайда қалған балаларға арналған арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарты, арнайы педагогика, психология; педагогикалық этиканың нормалары;
педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбек қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
"Арнайы педагогика" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе техникалық және кәсіптік білім немесе қайта даярлауды растайтын құжат немесе жұмыс өтіліне талап қоймастан, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы құжат;
және (немесе) біліктілігінің орта және жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін - кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін - кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін - кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – кемінде 6 жыл.
Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог-модератор":
"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс:
жеке тұлғаға бағытталған тәрбие мен оқыту технологияларын қолдану;
тәрбие процесінде тұрақты оң нәтижелерді қамтамасыз ету;
білім беру ұйымдары шеңберінде әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысу, жұмыс тәжірибесін жинақтау;
2) "педагог-сарапшы":
"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға,
сондай-ақ:
тәрбиеленушілерді тәрбиелеу әдістемесін дербес әзірлеуге;
тәрбие жұмысын талдау әдістерін, диагностикалық жұмыстың ұйымдастыру нысандарын пайдалануға;
аудан/қала деңгейінде шығармашылық семинарларға басшылық жасауға тиіс;
3) "педагог-зерттеуші":
"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға,
сондай-ақ:
ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін қолдануға;
жаңа педагогикалық технологияларды, тәрбие әдістемелерін әзірлеуге;
оларды апробациялау бойынша жұмыс жүргізуге, облыс деңгейінде педагогикалық тәжірибені жинақтауға;
тәрбие және оқыту саласындағы өзекті мәселелерді әзірлеу бойынша шығармашылық топтарға басшылық етуге тиіс;
4) "педагог-шебер» біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға,
сондай-ақ:
эксперименттік жұмыс жүргізуге;
жаңа педагогикалық технологияларды, тәрбие әдістемелерін әзірлеуге;
оларды апробациялау, республикалық (халықаралық) деңгейде педагогикалық тәжірибені жинақтау бойынша жұмыс жүргізуге тиіс.
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2025 жылдың 12 тамыздан 20 тамызға дейін.
Әуезов даңғылы 112 мекенжайы бойынша конкурстық іріктеуге қатысу үшін қағаз форматта құжаттар қабылдау бөлімінде қабылданады. Мектеп поштасына электронды форматта semey_sh42@mail.ru
Жұмыс тәртібі: дүйсенбіден жұмаға дейін (қоса алғанда), белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
Құжаттар тізімі:
Конкурсқа Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келетін және осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген тізім бойынша құжаттарды ұсынған педагогтер қатысады.
1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075/у нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;
7) психикалық, мінез-құлықтық бұзылушылықтары бар аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;
8) наркологиялық аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератор немесе педагог-сарапшы немесе педагог-зерттеуші немесе педагог-шебер біліктілік санатының болуы туралы куәлікті (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе айелтс IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе тойфл TOEFL (іnternet Based Test (іBT)) – 60-65 балл көрсеткіші бар сертификат;
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады;
12) осы Қағидаларға 17, 18-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;
13) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқу орнынан ұсыным хат.
Мемлекеттік білім беру
ұйымдарының бірінші
басшылары мен педагогтерін
лауазымға тағайындау,
лауазымнан босату
қағидаларына
3-қосымша
Нысан
____________________________
конкурс жариялаған
мемлекеттік орган
____________________________
/ Кандидаттың Т. А. Ә,
(бар болса)
____________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
____________________________
Нақты тұрғылықты жері,
тіркелген мекенжайы,
байланыс телефоны
Өтініш
Мені _______________________________________________________________
(білім беру ұйымдарының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала\ ауыл)
____________________________________________________________________
бос/уақытша бос лауазымына орналасуға арналған конкурсқа жіберуіңізді сұраймын.
Қазіргі кезде _________________________________________________________
(лауазымы, ұйымның атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала \ ауыл)
жұмыс істеймін.
Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі, техникалық және кәсіптік
Оқу орнының атауы Оқу кезеңі Диплом бойынша мамандығы
Біліктілік санатының болуы (болған жағдайда берілген (расталған) күні):
_____________________________________________________________________
Жұмыс өтілі:
Жалпы Педагогикалық Мемлекеттік қызмет өтілі Мамандығы бойынша (кәсіпкерлік субъектілерінің мамандары үшін) Осы білім беру ұйымында, оның ішінде атқаратын лауазымында
Мынадай жұмыс нәтижелерім бар: ___________
Марапаттары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса) __________________________________________________
"Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 1-тармағына сәйкес менің дербес деректерімді дербес деректерді өңдеу мақсаттарына сәйкес келетін кез келген заңды тәсілдермен (фото, видео, оның ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе мұндай құралдарды пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде пайдалану үшін) өңдеуге келісім беремін.
Мен келісемін ____________________________________________________
(ТАӘ (бар болса)) (қолы)
"____"______________20___жыл __________ /қолы/
Мемлекеттік білім беру
ұйымдарының бірінші
басшылары мен педагогтерін
лауазымға тағайындау,
лауазымнан босату
қағидаларына
17-қосымша
Нысан
Педагог бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі бар кандидатты бағалау парағы
_________________________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
№ Өлшемшарттар Растайтын құжат Балл сандары
(1-ден 30-ға дейін)
1. Білім деңгейі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері Техникалық және кәсіптік = 1 балл
Жоғары = 2 балл
Жоғары үздік = 3 балл
Магистр = 5 балл
2. Ғылыми/академиялық дәрежесі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері PHD-доктор = 10 балл
Ғылым докторы = 10 балл
Ғылым кандидаты = 10 балл
3. Біліктілік санаты Куәлік, басқа құжат Педагог= 2 балл
Педагог-модератор = 3 балл
Педагог-сарапшы = 5 балл
Педагог-зерттеуші = 7 балл
Педагог-шебер = 10 балл
Басшының үшінші біліктілік санатындағы орынбасары = 5 балл
Басшының екінші біліктілік санатындағы орынбасары = 6 балл
Басшының бірінші біліктілік санатындағы орынбасары = 7 балл
4. Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін алмастыратын басқа да құжат Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 2 балл
Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі екі жылдан көп = 3 балл
Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 3 балл
Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі екі жылдан көп = 4 балл
Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 4 балл
Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылдан көп = 5 балл
5. Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) ұсыным хат Ұсыным хат (педагог лауазымы бойынша соңғы жұмыс орнынан) Оң ұсыным хаттың болуы = 3 балл
6. Соңғы 5 жылдағы кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері - олимпиадалар мен конкурстар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары, білім алушылардың ғылыми жобалары;
- олимпиадалар мен байқаулар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары;
- мемлекеттік награда; 1) қалалық/аудандық олимпиадалар мен конкурстардың жеңімпаздары = 0,5 балл
облыстық = 1 балл, республикалық = 2 балл, халықаралық = 3 балл;
2) ғылыми жобалар: қалалық/аудандық = 0,5 балл,
облыстық = 1 балл, республикалық = 2 балл, халықаралық = 3 балл;
3) "Үздік педагог" конкурсына қатысушы = 1 балл;
4) "Үздік педагог" конкурсының жеңімпазы = 5 балл;
5) "Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы" медалінің иегері = 10 балл.
7. Әдістемелік қызметі -авторлық жұмыстары мен жарияланымдары ҚР ОАМ тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл;
РОӘК тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 2 балл;
БССҚК, Scopus тізбесіне енгізілген ғылыми-зерттеу қызметі бойынша жарияланымның болуы - 3 балл.
8. Қоғамдық-педагогикалық қызметі Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат тәлімгер = 0,5 балл;
ӘБ басшылығы = 2 балл;
екі тілде сабақ беру, орыс/қазақ = 2 балл;
шетел/орыс немесе шетел/қазақ = 3 балл;
үш тілде сабақ беру (қазақ, орыс, шетел) = 5 балл.
9. Курсқа дайындық - пәндік даярлық сертификаттары;
- цифрлық сауаттылық сертификаты,
ҚАЗТЕСТ,
IELTS;
TOEFL;
DELF сертификаттары;
Goethe Zertifikat, "Python тілінде бағдарламалау негіздері" бағдарламалары бойынша оқыту, "Microsoft"
Курсера жұмыстарына оқыту
Халықаралық курстар:
TEFL Cambridge
"CELTA
(Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
"TKT
Teaching Knowledge Test"
Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)
Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
"TESOL"
Certificate in teaching English for young learners
International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC)
IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers
Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development
Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching
Online Teaching for Educators: Development and Delivery
Educational Management
Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers
Курсы на платформе Coursera, Futute learn
Teaching Mathematics with Technology
Special Educational Needs
"Developing expertise in teaching chemistry" біліктілікті арттыру ұйымдары іске асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстары = 0,5 балл (әрқайсысы бойынша жеке)
Барлығы:
* жеңімпаздар санына қарамастан, 6-тармақта соңғы бес жылдағы олимпиадалар мен конкурстардың әрбір деңгейі (қалалық/аудандық) бойынша 0,5 балл ескеріледі, облыстық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері = 1 балл, республикалық = 2 балл, халықаралық = 3 балл;
ғылыми жобалар: қалалық/аудандық = 1 балл, облыстық - 1 балл, республикалық -2 балл, халықаралық – тиісінше 3 балл тиісінше
республикалық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері = 3 балл
Мемлекеттік білім беру
ұйымдарының бірінші
басшылары мен педагогтерін
лауазымдарға тағайындау,
лауазымдардан босату
қағидаларына
18-қосымша
Нысан
Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі жоқ кандидатты бағалау парағы
№ Өлшемшарттар Растайтын құжат Балл сандары
(1-ден 30-ға дейін)
1. Білім деңгейі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері Техникалық және кәсіптік = 1 балл
Техникалық және кәсіптік үздік = 2 балл
Жоғары = 3 балл
Магистр (педагогикалық бағыт бойынша) = 4 балл
2. Ғылыми/академиялық дәрежесі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері PHD-доктор = 5 балл
Ғылым докторы = 5 балл
Ғылым кандидаты = 5 балл
3. Сертификаттаудан өту нәтижелері Сертификат 50 % - 2 балл
60-80 % - 4 балл
80-100% – 6 балл
4. Педагогикалық/ кәсіби практика нәтижелері Білімі туралы дипломға қосымша "3" – 2 балл
"4" – 3 балл
"5" – 4 балл
5. Оқу орнынан ұсыным хат Ұсыным хат Оң ұсыным хаттың болуы = 3 балл
6. Волонтерлік жұмысқа қатысу Қатысу құжаты 1 балл
7. Педагогикалық қызмет туралы жарияланымы бар интернет бетін, әлеуметтік желіде парақшаларын жүргізу (авторлық ғылыми жобалар, сабақтар, семинарлар) Сілтемелер 1 жылға дейін -1 балл
1 жылдан 3 жылға дейін -2 балл
3 жылдан жоғары -3 балл
8. Жазғы лагерьлердің жұмысына қатысу Қатысу құжаты 2 балл
9. Оқу орындары бойынша конкурстарға қатысу (ғылыми жобалар, шығармашылык және т.б.) Қатысу құжаты Әрбір қатысқаны үшін 1 балл, бірақ 4 балдан аспайды
10. ҚАЗТЕСТ, IELTS; TOEFL; DELF; Goethe Zertifikat сертификаттары, "Python бағдарламаның негіздері", "Microsoftта жұмыс істеуге үйрету" бағдарламалары бойынша оқыту
Курсера
Халықаралық курстар:
TEFL Cambridge "CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
TKT"Teaching Knowledge Test
Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)" Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
"TESOL" Сертификат 1 балл (әрқайсына бөлек)
Барлығы:
Семей қаласы, Әуезов даңғылы 112, т. 32-78-58, semey_sh42@mail.ru.
Мемлекеттік білім беру ұйымының психикалық дамуында тежелуі бар (коррекционный класс) оқушыларға сабақ беретін арнайы топ тәрбиешісі ваканттық лауазымына қазақ тілінде оқытатын топқа байқау жарияланады, лауазымдық жалақысы педагогикалық өтілі мен біліктілік санатына байланысты 100 мың теңгеден жоғары.
Оқыту қазақ тіліндегі арнайы топ тәрбиешісінің негізгі функционалдық
міндеттері:
1.Әр баланың жеке басын дамыту мақсатында тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерделейді, олармен түзету-дамыту жұмыстарын (топпен немесе жеке)жоспарлайды және жүргізеді;
2. әлеуметтік-психологиялық оңалту, әлеуметтік және еңбекке бейімдеу үшін жағдай жасауды қамтамасыз ететін күнделікті жұмыс;
3. тәрбиеленушілердің күн тәртібін орындауын, олардың үй тапсырмаларын дайындауын, қоғамдық пайдалы еңбекке қатысуын ұйымдастырады;
4. сабақтан тыс уақытта тәрбиеленушілермен тәрбие жұмысын жүргізеді;
5. тәрбиеленушілердің жасын ескере отырып, өзіне-өзі қызмет көрсету, жеке гигиена ережелерін сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;
6. медициналық қызметкерлермен бірлесіп тәрбиеленушілердің денсаулығын сақтауды және нығайтуды қамтамасыз етеді, олардың психофизикалық дамуына ықпал ететін іс-шараларды өткізеді, тәрбиеленушілердің ұйымда болған уақытында олардың өмірі мен денсаулығы үшін дербес жауапты болады;
7. дәрігерге дейінгі алғашқы медициналық көмек көрсетеді;
8. санитарлық ережелер мен нормалардың, еңбек қауіпсіздігі мен өртке қарсы қауіпсіздік ережелері мен нормаларының сақталуын қамтамасыз етеді.
9. топта бағдары сурет салу, мүсіндеу, құрастыру және т.б. арналған құралдар мен материалдарға, ойыншықтар мен ойындарға еркін қол жетуді қамтамасыз ету;
10. мектепалды даярлық топ балалардың қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес жасау, ал оның элементтері (құрал-жабдықтар, ойындар, ойыншықтар, дидактикалық материалдар және басқалар) әрбір баланың жеке дамуына бағдарлану;
11. топқа бекітілген мүліктің, әдістемелік әдебиеттің, құралдардың сақталуын қамтамасыз етеді, оқу жабдығының, ойыншықтардың есебін жүргізеді, арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалайды және айқындайды, арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну үшін қажетті жағдайлар жасайды, балалардың арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттіліктеріне талдау жүргізеді;
12. сабақта әр түрлі ойын түрлерін кеңінен қолдану (дидактикалық, ұлттық, қозғалыс, сюжетті-рөлдік, ережелі және т.б.). Ойындар тәрбиешінің балалармен және балалардың бір-бірімен еркін ынтымақтастығына негіздеу, баланың жеке белсенділігін көрсету, өзін толық іске асыруына мүмкіндік беретін бала өмірін ұйымдастыру;
13. топта сабаққа арналған мынадай бұрыштарды ұйымдастыру қажет: ұлттық ойындар, бейнелеу және сындарлы іс-әрекет, оңашалану, кітап,табиғат және т.б бұрыштар. Берілген бұрыштардың тақырыбы мен экспозициясы ұдайы жаңартылып, толықтырылып отыруы тиіс;
14. тәрбиеші баланың отбасы туралы толық ақпарат алу, ата-аналармен жұмыс жүргізу, сауалнама, балалармен және ата-аналармен әңгімелесу, балаларды бақылау, отбасы мүшелері, олардың өзара қарым-қатынасы, міндеттері туралы және т.б. тақырыптар бойынша балалардың салған суреттеріне талдау жасау;
15. Ата-аналармен тығыз ынтымақтастық үшін оларды сабақтарға қатысуға тартып, жеке және топтық әңгімелер, дәстүрлі ашық есік күндерін, жас ата-аналарға арналған практикумдер, ата-аналар жиналыстарын (тоқсанынына 1 рет), конференциялар (оқу жылында 1 рет), мерекелік шаралар мен ойын-сауық кештерін, отбасылық спорттық жарыстар жүргізу;
16. Тәрбиеші баланың даралығын шектемей, балалардың бір-бірімен өзара достық, ұстамды қарым-қатынастарын орнатуына қолғабыс жасап, балалар өздерін жеңіл және еркін сезінетін ыңғайлы моральды-психологиялық жағдай туғызу;.
17. Балалардың жеке қабілеттеріне сүйене отырып, өмірлік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту мақсатын көздеу;
Ол үшін мынадай жұмыс нысандарын пайдалану қажет:
сабақты шағын топтарда жүргізу;
әрбір баламен жеке жұмыс жүргізу;
ұйымдастырылмаған және дарынды балалармен жұмыс жүргізу;
өзінің пікірін білдіру, өз көзқарасының дұрыстығын дәлелдеу үшін жағдайлар жасау мақсатында баламен әңгіме жүргізу;
мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекеттеріне қатаң шек қоюдан бас тарту тәрбиеші мен балалар арасында өзара серіктестік қарым-қатынастарды құру;
18. Балалардың мектепке дайындық деңгейімен қамтамасыз ету және мыналармен сипаттау:
оқуға ынталандыру;
қоршаған болмыс туралы алғашқы пайымдар;
өз-өзіне және мектепке деген позитивті қарым-қатынас;
оқуға қабілеттілігі (тіл дамыту, қарапайым есеп және т.б.);
қарапайым әлеуметтік дағдылардың болуы.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Кодексі, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы", "Қазақстан Республикасында мүгедектігі бойынша және асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша Мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар туралы", "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер; педагогика және психология негіздері; өмірлік қиын жағдайда қалған балаларға арналған арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарты, арнайы педагогика, психология; педагогикалық этиканың нормалары;
педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбек қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
"Арнайы педагогика" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе техникалық және кәсіптік білім немесе қайта даярлауды растайтын құжат немесе жұмыс өтіліне талап қоймастан, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы құжат;
және (немесе) біліктілігінің орта және жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін - кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін - кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін - кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – кемінде 6 жыл.
Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог-модератор":
"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс:
жеке тұлғаға бағытталған тәрбие мен оқыту технологияларын қолдану;
тәрбие процесінде тұрақты оң нәтижелерді қамтамасыз ету;
білім беру ұйымдары шеңберінде әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысу, жұмыс тәжірибесін жинақтау;
2) "педагог-сарапшы":
"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға,
сондай-ақ:
тәрбиеленушілерді тәрбиелеу әдістемесін дербес әзірлеуге;
тәрбие жұмысын талдау әдістерін, диагностикалық жұмыстың ұйымдастыру нысандарын пайдалануға;
аудан/қала деңгейінде шығармашылық семинарларға басшылық жасауға тиіс;
3) "педагог-зерттеуші":
"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға,
сондай-ақ:
ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін қолдануға;
жаңа педагогикалық технологияларды, тәрбие әдістемелерін әзірлеуге;
оларды апробациялау бойынша жұмыс жүргізуге, облыс деңгейінде педагогикалық тәжірибені жинақтауға;
тәрбие және оқыту саласындағы өзекті мәселелерді әзірлеу бойынша шығармашылық топтарға басшылық етуге тиіс;
4) "педагог-шебер» біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға,
сондай-ақ:
эксперименттік жұмыс жүргізуге;
жаңа педагогикалық технологияларды, тәрбие әдістемелерін әзірлеуге;
оларды апробациялау, республикалық (халықаралық) деңгейде педагогикалық тәжірибені жинақтау бойынша жұмыс жүргізуге тиіс.
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2025 жылдың 12 тамыздан 20 тамызға дейін.
Әуезов даңғылы 112 мекенжайы бойынша конкурстық іріктеуге қатысу үшін қағаз форматта құжаттар қабылдау бөлімінде қабылданады. Мектеп поштасына электронды форматта semey_sh42@mail.ru
Жұмыс тәртібі: дүйсенбіден жұмаға дейін (қоса алғанда), белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
Құжаттар тізімі:
Конкурсқа Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келетін және осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген тізім бойынша құжаттарды ұсынған педагогтер қатысады.
1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075/у нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;
7) психикалық, мінез-құлықтық бұзылушылықтары бар аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;
8) наркологиялық аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератор немесе педагог-сарапшы немесе педагог-зерттеуші немесе педагог-шебер біліктілік санатының болуы туралы куәлікті (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе айелтс IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе тойфл TOEFL (іnternet Based Test (іBT)) – 60-65 балл көрсеткіші бар сертификат;
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады;
12) осы Қағидаларға 17, 18-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;
13) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқу орнынан ұсыным хат.
Мемлекеттік білім беру
ұйымдарының бірінші
басшылары мен педагогтерін
лауазымға тағайындау,
лауазымнан босату
қағидаларына
3-қосымша
Нысан
____________________________
конкурс жариялаған
мемлекеттік орган
____________________________
/ Кандидаттың Т. А. Ә,
(бар болса)
____________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
____________________________
Нақты тұрғылықты жері,
тіркелген мекенжайы,
байланыс телефоны
Өтініш
Мені _______________________________________________________________
(білім беру ұйымдарының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала\ ауыл)
____________________________________________________________________
бос/уақытша бос лауазымына орналасуға арналған конкурсқа жіберуіңізді сұраймын.
Қазіргі кезде _________________________________________________________
(лауазымы, ұйымның атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала \ ауыл)
жұмыс істеймін.
Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі, техникалық және кәсіптік
Оқу орнының атауы Оқу кезеңі Диплом бойынша мамандығы
Біліктілік санатының болуы (болған жағдайда берілген (расталған) күні):
_____________________________________________________________________
Жұмыс өтілі:
Жалпы Педагогикалық Мемлекеттік қызмет өтілі Мамандығы бойынша (кәсіпкерлік субъектілерінің мамандары үшін) Осы білім беру ұйымында, оның ішінде атқаратын лауазымында
Мынадай жұмыс нәтижелерім бар: ___________
Марапаттары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса) __________________________________________________
"Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 1-тармағына сәйкес менің дербес деректерімді дербес деректерді өңдеу мақсаттарына сәйкес келетін кез келген заңды тәсілдермен (фото, видео, оның ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе мұндай құралдарды пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде пайдалану үшін) өңдеуге келісім беремін.
Мен келісемін ____________________________________________________
(ТАӘ (бар болса)) (қолы)
"____"______________20___жыл __________ /қолы/
Мемлекеттік білім беру
ұйымдарының бірінші
басшылары мен педагогтерін
лауазымға тағайындау,
лауазымнан босату
қағидаларына
17-қосымша
Нысан
Педагог бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі бар кандидатты бағалау парағы
_________________________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
№ Өлшемшарттар Растайтын құжат Балл сандары
(1-ден 30-ға дейін)
1. Білім деңгейі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері Техникалық және кәсіптік = 1 балл
Жоғары = 2 балл
Жоғары үздік = 3 балл
Магистр = 5 балл
2. Ғылыми/академиялық дәрежесі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері PHD-доктор = 10 балл
Ғылым докторы = 10 балл
Ғылым кандидаты = 10 балл
3. Біліктілік санаты Куәлік, басқа құжат Педагог= 2 балл
Педагог-модератор = 3 балл
Педагог-сарапшы = 5 балл
Педагог-зерттеуші = 7 балл
Педагог-шебер = 10 балл
Басшының үшінші біліктілік санатындағы орынбасары = 5 балл
Басшының екінші біліктілік санатындағы орынбасары = 6 балл
Басшының бірінші біліктілік санатындағы орынбасары = 7 балл
4. Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін алмастыратын басқа да құжат Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 2 балл
Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі екі жылдан көп = 3 балл
Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 3 балл
Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі екі жылдан көп = 4 балл
Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 4 балл
Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылдан көп = 5 балл
5. Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) ұсыным хат Ұсыным хат (педагог лауазымы бойынша соңғы жұмыс орнынан) Оң ұсыным хаттың болуы = 3 балл
6. Соңғы 5 жылдағы кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері - олимпиадалар мен конкурстар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары, білім алушылардың ғылыми жобалары;
- олимпиадалар мен байқаулар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары;
- мемлекеттік награда; 1) қалалық/аудандық олимпиадалар мен конкурстардың жеңімпаздары = 0,5 балл
облыстық = 1 балл, республикалық = 2 балл, халықаралық = 3 балл;
2) ғылыми жобалар: қалалық/аудандық = 0,5 балл,
облыстық = 1 балл, республикалық = 2 балл, халықаралық = 3 балл;
3) "Үздік педагог" конкурсына қатысушы = 1 балл;
4) "Үздік педагог" конкурсының жеңімпазы = 5 балл;
5) "Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы" медалінің иегері = 10 балл.
7. Әдістемелік қызметі -авторлық жұмыстары мен жарияланымдары ҚР ОАМ тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл;
РОӘК тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 2 балл;
БССҚК, Scopus тізбесіне енгізілген ғылыми-зерттеу қызметі бойынша жарияланымның болуы - 3 балл.
8. Қоғамдық-педагогикалық қызметі Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат тәлімгер = 0,5 балл;
ӘБ басшылығы = 2 балл;
екі тілде сабақ беру, орыс/қазақ = 2 балл;
шетел/орыс немесе шетел/қазақ = 3 балл;
үш тілде сабақ беру (қазақ, орыс, шетел) = 5 балл.
9. Курсқа дайындық - пәндік даярлық сертификаттары;
- цифрлық сауаттылық сертификаты,
ҚАЗТЕСТ,
IELTS;
TOEFL;
DELF сертификаттары;
Goethe Zertifikat, "Python тілінде бағдарламалау негіздері" бағдарламалары бойынша оқыту, "Microsoft"
Курсера жұмыстарына оқыту
Халықаралық курстар:
TEFL Cambridge
"CELTA
(Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
"TKT
Teaching Knowledge Test"
Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)
Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
"TESOL"
Certificate in teaching English for young learners
International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC)
IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers
Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development
Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching
Online Teaching for Educators: Development and Delivery
Educational Management
Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers
Курсы на платформе Coursera, Futute learn
Teaching Mathematics with Technology
Special Educational Needs
"Developing expertise in teaching chemistry" біліктілікті арттыру ұйымдары іске асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстары = 0,5 балл (әрқайсысы бойынша жеке)
Барлығы:
* жеңімпаздар санына қарамастан, 6-тармақта соңғы бес жылдағы олимпиадалар мен конкурстардың әрбір деңгейі (қалалық/аудандық) бойынша 0,5 балл ескеріледі, облыстық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері = 1 балл, республикалық = 2 балл, халықаралық = 3 балл;
ғылыми жобалар: қалалық/аудандық = 1 балл, облыстық - 1 балл, республикалық -2 балл, халықаралық – тиісінше 3 балл тиісінше
республикалық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері = 3 балл
Мемлекеттік білім беру
ұйымдарының бірінші
басшылары мен педагогтерін
лауазымдарға тағайындау,
лауазымдардан босату
қағидаларына
18-қосымша
Нысан
Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі жоқ кандидатты бағалау парағы
№ Өлшемшарттар Растайтын құжат Балл сандары
(1-ден 30-ға дейін)
1. Білім деңгейі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері Техникалық және кәсіптік = 1 балл
Техникалық және кәсіптік үздік = 2 балл
Жоғары = 3 балл
Магистр (педагогикалық бағыт бойынша) = 4 балл
2. Ғылыми/академиялық дәрежесі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері PHD-доктор = 5 балл
Ғылым докторы = 5 балл
Ғылым кандидаты = 5 балл
3. Сертификаттаудан өту нәтижелері Сертификат 50 % - 2 балл
60-80 % - 4 балл
80-100% – 6 балл
4. Педагогикалық/ кәсіби практика нәтижелері Білімі туралы дипломға қосымша "3" – 2 балл
"4" – 3 балл
"5" – 4 балл
5. Оқу орнынан ұсыным хат Ұсыным хат Оң ұсыным хаттың болуы = 3 балл
6. Волонтерлік жұмысқа қатысу Қатысу құжаты 1 балл
7. Педагогикалық қызмет туралы жарияланымы бар интернет бетін, әлеуметтік желіде парақшаларын жүргізу (авторлық ғылыми жобалар, сабақтар, семинарлар) Сілтемелер 1 жылға дейін -1 балл
1 жылдан 3 жылға дейін -2 балл
3 жылдан жоғары -3 балл
8. Жазғы лагерьлердің жұмысына қатысу Қатысу құжаты 2 балл
9. Оқу орындары бойынша конкурстарға қатысу (ғылыми жобалар, шығармашылык және т.б.) Қатысу құжаты Әрбір қатысқаны үшін 1 балл, бірақ 4 балдан аспайды
10. ҚАЗТЕСТ, IELTS; TOEFL; DELF; Goethe Zertifikat сертификаттары, "Python бағдарламаның негіздері", "Microsoftта жұмыс істеуге үйрету" бағдарламалары бойынша оқыту
Курсера
Халықаралық курстар:
TEFL Cambridge "CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
TKT"Teaching Knowledge Test
Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)" Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
"TESOL" Сертификат 1 балл (әрқайсына бөлек)
Барлығы: