Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"Мектеп жанындағы интернаты бар №42 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7222) 32-78-58
Есепші бөлімі:
+7(7222) 32-94-99
Нашар көрушілер
нұсқасы
«Барлығына бірдей мүмкіндік – білім мен тәрбиеде теңдік» онкүндігі
11
ноябрь
2025
«Барлығына бірдей мүмкіндік – білім мен тәрбиеде теңдік» онкүндігі
10.11-21.11.2025 жыл аралығында «Барлығына бірдей ммүмкіндік-білім мен тәрбиеде теңдік» тақырыбында арнайы сынып бірлестігінің онкүндігі өтеді. Мақсаты: Арнайы сыныптардағы оқушылардың оқу-тәрбие үдерісін жетілдіру, инклюзивті білім беру талаптарына сай тәжірибе алмасу және педагогтардың кәсіби шеберлігін арттыру. Міндеттері: Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен жүргізілетін жұмыстың тиімді жолдарын қарастыру; Арнайы педагогтар мен пән мұғалімдерінің өзара тәжірибе алмасуын ұйымдастыру;
Үзіліс уақытын мәнді ететін “Тиімді қоңырау” жобасы
11
ноябрь
2025
Үзіліс уақытын мәнді ететін “Тиімді қоңырау” жобасы
Уақыт-ең басты құндылықтардың бірі.Оны тиімді өткізе білудің өзі өнер.Осы орайда оқушылардың үзіліс уақыттарын тиімді пайдалану,ой-өрістерін дамыту мақсатында ұйымдастырылған "Тиімді қоңырау".1 "Б" сынып жетекшісі Оспанова Шолпан Әлібекқызы. 2 "Б" сынып жетекшісі Абилкасимова Рысгуль Болатовна.
ППҚҚ ереже
04
февраль
2025
ППҚҚ ереже
Білім беру ұйымындағы психологиялық-педагогикалық қолдау туралы ереже 1. Жалпы ережелер 1.1. Психологиялық-педагогикалық консилиум (бұдан әрі - қолдау) білім беру ұйымындағы ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды дамыту мен оқытудағы мәселелерді шешу және ерекшеліктерін зерттеуге кешенді ықпалды қамтамасыз ету үшін психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандары мен білім беру процесінің қатысушыларының өзара әрекеттесуінің тұрақты қызмет ететін формасы болып табылады. 1.2.
Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)
31
октябрь
2024
Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)
Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы) 4-сынып «Математика» пәні бойынша жетістіктер картасы Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже Жетістіктерін белгілеу +, - Нөмірлеу 2.2.1.1 тура және кері тәртіпте 1ден бастап 9 ға дейінгі аралықта, сондай-ақ кез келген сандардар аралығында (реттік және сандық) атап беру; + 2.2.1.2 топтағы заттардың санын (9 шегінде), суретте, сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген сұраққа жауап беру; +
Арнайы педагогтың лауазымдық міндеті
31
октябрь
2024
Арнайы педагогтың лауазымдық міндеті
Арнайы педагогтың лауазымдық міндеті 1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды; 2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады; 3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен