2023-2024 оқу жылының ҰБТ қорытындысы
ҰБТ-ға 16 оқушының 14-і қатысады. ҰБТ қатыспайтың 2 оқушы: Қабыкенова Мадина, Жасұланов Бауыржан. Шығармашылық таңдап отырған 3 оқушы: Набиханов Бекзат, Семейбек Ералы, Сатыбалдинов Қайсар.
ҰБТ –ға төменде көрсетілген кестедегі күндері қатысады.
Оқу жылы | Барлық оқушы | ҰБТ | Мемлекеттік емтихан | Емтиханнан босатылған | ||
Оқушы саны | Ұпай | Оқушы саны | Білім сапасы | |||
2013-2014 | 52 | 36 | 68 | 15 | 84,4 % | Алтабаева Айым |
2014-2015 | 40 | 28 | 66,7 | 12 | 58,7% | - |
2015-2016 | 21 | 15 | 76,8 | 6 | 79% | - |
2016-2017 | 34 | 24 | 76,2 | 34 | 66,9% | - |
2017-2018 | 27 | 22 | 74,4 | 27 | 73,7 % | - |
2018-2019 | 22 | 17 | 67,1 | 22 | 70% | - |
2019-2020 | 15 | 9 | 67,1 | Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы 2020 жылғы 19 сәуірдегі №149 бұйрық (Карантин жағдайларында, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларда қорытынды аттестаттау ағымдағы оқу жылының жылдық бағаcы негізінде жүргізілді) | ||
2020-2021 | 17 | 13 | 75,3 | 17 | 69,3% | - |
2021-2022 | 20 | 17 | 20 | 69,3% | - | |
2022-2023 | 13 | 13 | 71,6 | 13 | 78,7% | - |
2023-2024 | 16 | 14 | 82,2 | 16 | 71,5 |
Өткен оқу жылымен салыстырғанда қорытынды аттестатаудың білім сапасы тұрақты 78,7%.
Қорытынды аттесттатау бойынша емтиханға келмей қалу, кешігіп келу сияқты тәртіп бұзушылық болған жоқ.
Мектеп бітірушілер емтиханға оқу жылы қорытындысымен салыстырғанда жоғары дайындықпен келсе, өткен оқу жылымен салыстырғанда білім сапасының тұрақтылығы байқалды.
Ал ҰБТ қорытындысына келер болсақ оқушылар өз дәрежесінен ортадан жоғары білім сапасын көрсетті.Ортақ ұпай – 82,2. Мектеп бітірушілердің білім, білік, дағды деңгейін сараптай келе,75 ұпай болады деген болжам болған.
Шектік ұпай алмаған оқушылар 1-еу – Куандыков Ержан. (42 ұпай). Дайындық деңгейі төмен болған. Аталған оқушы оқу жылы ішіндегі сынама байқау тестілеуінде төмен көрсеткіштер көрсетіп келген.
ҰБТ-ға дайындық сапасын саралап, болжам жасау барысында оқушыларды 3 топқа бөліп қарастырған болатынбыз.
І топ – ҰБТ-дан өте төмен көрсеткіш күтілетін оқушы (дайындығы төмен, сондай-ақ дайындалуға әрекет жасамайтын оқушылар):
Сатыбалдинов Қайсар, Куандыков Ержан, Семейбек Ералы
Аталған оқушылардың ата-аналарымен, пән мұғалімдерімен кездесу жасалынып, дайындық сапасын арттыру үшін ата-ана тарабынан бақылау жасау ескертілген.
ІІ топ – ҰБТ-дан ортадан төмен көрсеткіш көрсететін оқушылар (жүйелі дайындалуға тырысады, алайда ол әрекетінен нәтиже төмен):
- Ермек Дару.
- Набиханов Бекзат.
- Нұрахметов Ерасыл.
- Төлебаева Айдана.
Аталған топтағы оқушылардың дайындық деңгейіне келсек, өз деңгейінде білім дәрежесін көсетті. Бірнеше мәрте көрсеткіштері де ортадан төмен болды. Ата-анасымен жеке әңгіме өткізіліп, кеңестер берілген.
ІІІ топ – ортадан жоғары көрсететін оқушылар (жүйелі дайындығы бар, білім базасы жақсы, дайындығы тұрақты).
- Бақтиярова Дильназ
- Қайрат Жангүлім
- Рыскалиева Алтынай
- Мейрамбекова Аружан
- Төлебаева Айдана
- Сатыбалдинова Қасиет
ҰБТ-ның І кезең бойынша қорытындысы төмендегідей:
2023-2024 оқу жылы | Оқушының тегі, аты-жөні | Тапсырған күні | Қазақстан тарихы | Матаматикалық сауаттылық | Оқу сауаттылығы | ТАҢДАУ ПӘНДЕРІ | Жалпы ұпай | ||||||||||||||||||
Биология | Химия | Физика | Математика | информатика | ДЖТ | География | Ағылшын тілі | Құқық негіздері | Қазақ тілі | Қазақ әдебиеті | |||||||||||||||
1 | Бақтиярова Дильназ | 05.06.2024 | 12 | 6 | 10 | 31 | 36 | 95 | |||||||||||||||||
2 | Ермек Дару | 14.06.2024 | 9 | 4 | 9 | 12 | 24 | 58 | |||||||||||||||||
3 | Каребаев Бауыржан | 01.07.2024 | |||||||||||||||||||||||
4 | Куандыков Ержан | 17.05.2024 | 8 | 4 | 5 | 8 | 17 | 42 | |||||||||||||||||
5 | Қайрат Жангүлім | 05.06.2024 | 9 | 9 | 7 | 33 | 22 | 80 | |||||||||||||||||
6 | Маратова Әдемі | 25.06.2024 | |||||||||||||||||||||||
7 | Мейрамбекова Аружан | 03.06.2024 | 10 | 4 | 10 | 43 | 43 | 110 | |||||||||||||||||
8 | Набиханов Бекзат | 27.05.2024 | 11 | 9 | 20 | ||||||||||||||||||||
9 | Нұрахметов Ерасыл | 10.06.2024 | 9 | 7 | 8 | 17 | 26 | 67 | |||||||||||||||||
10 | Рыскалиева Алтынай | 14.06.2024 | 16 | 8 | 9 | 36 | 43 | 112 | |||||||||||||||||
11 | Сатыбалдинов Қайсар | 27.05.2024 | 7 | 5 |
| 12 | |||||||||||||||||||
12 | Сатыбалдинова Қасиет | 03.06.2024 | 10 | 2 | 10 | 23 | 35 | 80 | |||||||||||||||||
13 | Семейбек Ералы | 27.05.2024 | 8 | 5 | 13 | ||||||||||||||||||||
14 | Төлебаева Айдана | 10.06.2024 | 14 | 8 | 4 | 34 | 28 | 88 | |||||||||||||||||
Ортақ ұпай/ортақ баға | 10,3 | 6,3 | 7,4 | 23 | 24 | 25 | 17 | 27,3 | 34,6 | 25 | 26 | 43 | 43 | 82,2 | |||||||||||
Ең жоғары ұпай | 16 | 9 | 10 | 36 | 43 | 34 | 36 | 28 | |||||||||||||||||
Ең төменгі ұпай | 7 | 2 | 5 | 12 | 8 | 17 | 33 | 22 | |||||||||||||||||
Жүйелі дайындығы бар жоғарыда аталған оқушылар дайындық деңгейі шамасында тапсыра алды. Өз мүмкіндігінен жоғары көрсеткіш көрсеткен оқушы жоқ.
Оқушының тегі, аты-жөні | 0-49 | 50-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | 100-140 |
Бақтиярова Дильназ | 95 | ||||||
Ермек Дару | 58 | ||||||
Каребаев Бауыржан | |||||||
Куандыков Ержан | 42 | ||||||
Қайрат Жангүлім | 80 | ||||||
Маратова Әдемі | |||||||
Мейрамбекова Аружан | 110 | ||||||
Набиханов Бекзат | |||||||
Нұрахметов Ерасыл | 67 | ||||||
Рыскалиева Алтынай | 112 | ||||||
Сатыбалдинов Қайсар | |||||||
Сатыбалдинова Қасиет | 80 | ||||||
Семейбек Ералы | |||||||
Төлебаева Айдана | 88 | ||||||
1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 |
Кестеде көріп отырғанымыздай, шектік ұпай алмаған оқушылар тапсырушылардың 11,1 %ін құрап отыр.
Шығармашылық емтихан тапсыратын оқушылар: Набиханов Бекзат, Сатыбалдинов Қайсар, Семейбек Ералы
Негізгі пәндер бойынша қорытынды
Оқу жылы | Бала саны | Оқу сауаттылығы | Қазақстан тарихы | Математикалық сауаттылық |
2018-2019 | 22 | 15 | 10,6 | 9,3 |
2019-2020 | 14 тапсырғаны -8 | 18 | 9 | 9,5 |
2020-2021 | 17 тапсырғаны – 13 (І кезең) | 16 | 7,5 | 6,5 |
17 тапсырғаны – 13 (ІІ кезең) | 16,5 | 8,7 | 7,6 | |
2021-2022 | 20 тапсырғаны – 16 (І кезең) | 16,5 | 7,9 | 5,8 |
20 тапсырғаны – 16 (ІІ кезең) | 16 | 7,4 | 7,1 | |
2022-2023 | 13 тапсырғаны – 12 (І кезең | 12,3 | 10,7 | 7,6 |
2023-2024 | 13 тапсырғаны – 12 (І кезең | 7,3 | 10,3 | 6,3 |
Негізгі пәндер бойынша өткен оқу жылдарымен салыстырғанда І кезеңде қазақ тілі пәнінен 5 ұпайға , Қазақстан тарихы пәнінен 0,4 ұпайға, математика пәнінен 1,3 ұпайға кеміп отыр. 2022-2023 оқу жылымен салыстырғанда ортақ ұпай 10,6 арты.
Таңдау пәндер бойынша қорытынды
2018-2019 | Бала саны | физика | химия | биология | географ. | әдебиет | д. тарихы | ағылшын | Адам. Қоғам. Құқық | матем | Қазақ тілі | ||
17 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 | 7 | 4 | 4 | 3 | 0 | |||
19 | 6 | 12 | 20 | - | 17 | 24 | 11 | 23 | - | ||||
2019-2020 | Бала саны | физика | химия | биология | географ. | әдебиет | д. тарихы | ағылшын | Адам. Қоғам. Құқық | матем | Қазақ тілі | ||
14 (тапсырғаны -8) | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | |||
15,5 | 16 | 19 | 0 | 13 | 24 | 20,5 | 18 | 14 | 17 | ||||
2020-2021 | Бала саны | физика | математика | биология | химия | Ағылшын | д. тарихы | географ | Құқықтану | Қазақ тілі | Қазақ. әд | ||
17 (тапсырғаны -13) | 2 | 2 | 6 | 6 | 4 | 4 | 0 | 0 | 1 | 1 | |||
19 | 23 | 19 | 20 | 15 | 13 | 0 | 0 | 18 | 20 | ||||
Бала саны | физика | математика | биология | химия | Ағылшын | д. тарихы | географ | Құқықтану | Қазақ тілі | Қазақ. әд | Орыс тілі | орыс әд | |
17 (тапсырғаны -13) | 2 | 2 | 6 | 6 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
16 | 23 | 24 | 21 | 15 | 17 | 0 | 0 | 21 | 19 | 20 | 17 | ||
2021-2022 | Бала саны | физика | математика | биология | химия | Ағылшын | д. тарихы | географ | Құқықтану | Қазақ тілі | Қазақ. әд | ||
20(тапсырғаны -16) | 2 | 2 | 6 | 6 | 4 | 4 | 0 | 0 | 1 | 1 | |||
19 | 23 | 19 | 20 | 15 | 13 | 0 | 0 | 18 | 20 | ||||
Бала саны | физика | математика | биология | химия | Ағылшын | д. тарихы | географ | Құқықтану | Қазақ тілі | Қазақ. әд | Орыс тілі | орыс әд | |
20 (тапсырғаны -16) | 2 | 2 | 6 | 6 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
16 | 23 | 24 | 21 | 15 | 17 | 0 | 0 | 21 | 19 | 20 | 17 | ||
2022-2023 | Бала саны | физика | математика | биология | химия | Ағылшын | д. тарихы | географ | Құқықтану | Қазақ тілі | Қазақ. әд | Орыс тілі | орыс әд |
13(тапсырғаны -12) | 3 | 4 | 5 | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | |||
16,3 | 17,3 | 21 | 17,5 | 23 | 10 | 25 | 19 | 28 | 22 | ||||
2023-2024 | 16 (тапсырған 12) | физика | математика | биология | химия | Ағылшын | д. тарихы | географ | Құқықтану | Қазақ тілі | Қазақ. әд | информатика | |
2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||
24 | 25 | 25 | 27,4 | 34,6 | 26 | 43 | 43 | 17 |
Таңдау пәндері бойынша өткен оқу жылымен салыстырғанда барлық пәндерден ортақ ұпайлардың жоғарлауы бар. Ең жоғары ұпай қазақ тілі, қазақ әдебиеті, математика пәні - 43 ұпай көрсетіп отыр. Бұдан шығатын қорытынды жаратылыстану бағыттағы математика, физика, химия (пән мұғалімдері – Ильгекбаева С.Ж, Тусупова С.А, Қаупбаева А.К.), мұғалімдеріне келесі оқу жылында дайындық деңгейін нығайту ескертіледі.
№ | Мазмұны | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 | 2021-2022 | 2022-2023 | 2023-2024 | |||||
І кезең | ІІ кезең | І кезең | ІІ кезең | І кезең | ІІ кезең | І кезең | ||||||
1 | Барлық оқушылар | 22 | 14 | 17 | 17 | 20 | 20 | 13 | 13 | 16 | ||
2 | ҰБТ тапсырғандар | 17 | 8 | 13 | 13 | 16 | 16 | 13 | 12 | 14 | ||
3 | ҰБТ тапсырғандардың %-ы | 77,2% | 57,1% | 76,4% | 76,4% | 80% | % | 100% | 88% | 87,5 | ||
4 | Емтиханды дәстүрлі тапсырғандар | 22 | 14 | 17 | 17 | 20 | 20 | 13 | 13 | 2 | ||
5 | Білім сапасы | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
6 | Орташа ұпай | 67 | 67,1 | 65,5 | 72,7 | 57,9 | 60,9 | 71,6 | 68,8 | 82,2 | ||
7 | Ең жоғары ұпай | 118 | 102 | 100 | 111 | 89 | 111 | 106 | 110 | 112 | ||
8 | Ең төменгі ұпай | 34 | 25 | 40 | 44 | 32 | 42 | 42 | 44 | 42 | ||
10 | "Алтын белгі"саны/ бекіту %-ы | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | |||
11 | "Үздік аттестатпен" бітіргендер саны/ бекіту %-ы | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | ||
Кестеде көрініп тұрғандай, ҰБТ-ға қатысушылар саны – 87,5 % . Былтырғы оқу жылымен салыстырғанда қатысу көрсеткіші 12,5 %-ке төмен. І кезеңде ең жоғары ұпай 82-112 аралығында болса, ең төменгі ұпай 42 . Ортақ ұпай – 82,2.
Оқу жылы ішінде ай сайын тест сынағы жүргізілді.
ҰБТ-ға дайындық тұрақты түрде жүргізілді. Сынып оқушылары 3 топқа бөліне отырып, қосымша сабаққа қатысты. Мұғалімдер тарапынан жіберілген қателерге талдау жасалып, оқушымен жеке жұмыстар жасалды. Тестілеу қорытындылары ата-аналарға хабарланып отырылды. Әр сыныпта ата-аналар жиналысында ҰБТ-ның нәтижесі, қорытындысы айтылып тұрды. Оқу жылы ішінді ата-аналар жиналысы 5 рет өткізілді. Сонымен қатар пән мұғалімдерінің қатысуымен өткізіліп, әр оқушының дайындығы қызу талданды.
Психолог жүргізген «Тест алдындағы бір күн», «Тест өтетін күн» жөнінде тренинг, жаттығулар жасалып, кеңестер берілді. Емтихан алдында балалардың демалуы,тамақтануы және оларға психологиялық қолдау көрсету жөнінде ата-аналарға кеңестер беріліп, жадынамалар таратылды.
ҚОРЫТЫНДЫ: Сараптаудың 3 түрлі критерийі бойынша талдасақ:
Жоғары және төменгі ұпай көрсеткіштері арасындағы айырмашылық. Өткен оқу жылында ең жоғары ұпай өткен 2022-2023 оқу 106 (Салюмбек Дилназ) болса, ең төменгі ұпай 42 (Бақытбеков Елнар). Ағымдағы 2023-20243 оқу жылында ең жоғары ұпай 112 (Рыскалиева Алтынай), ең төмен ұпай – Куандыков Ержан – 42 ұпай. Өткен оқу жылымен салыстырғанда ең жоғары ұпай 65 ұпайға артық болса, ең төменгі ұпайда өзгеріс жоқ.
ҰСЫНЫС:
Келесі 2024-2025 оқу жылында түлектердің мүмкіндік деңгейін есепке ала отырып, дайындық сапасын көтеру, жеке оқушымен жұмыс түрлерін күшейту, ата-аналарымен жұмыс мазмұнына өзгеріс енгізу.
Қазақстан тарихы мұғалімі Б.Ш.Дугалиеваға ҚА мен ҰБТ-ға дайындықты сапалы жүргізу ескертілсін.
Пән таңдаудағы тұрақсыздықтың алдын алу бойынша жұмыс жүйелі жүргізілсін.
Мектебімізде жалпы орта білім беру саясаты оқыту, тәлім- тәрбие сапасына тұспалданып, білім беру ісі кеңістігін құруға бағытталған. Педагогикалық ұжымның алға қойған міндеттерінің бірі - білім сапасын көтеру. Мектепте 10-11 сыныптарда бейіндеу бір бағытта ( жаратылыстану –математика бағытында) жүргізіледі. Бейімді таңдау кезінде бір жағынан оқушының және ата-аналардың талабы ескерілсе, екіншіден мектептегі оқу-әдістемелік және қадрлық қамтамасыз етілу қарастырылады.
Мектебімізде жалпы орта білім беру саясаты оқыту, тәлім- тәрбие сапасына тұспалданып, білім беру ісі кеңістігін құруға бағытталған. Педагогикалық ұжымның алға қойған міндеттерінің бірі - білім сапасын көтеру. Мектепте 10-11 сыныптарда бейіндеу бір бағытта ( жаратылыстану –математика бағытында) жүргізіледі. Бейімді таңдау кезінде бір жағынан оқушының және ата-аналардың талабы ескерілсе, екіншіден мектептегі оқу-әдістемелік және қадрлық қамтамасыз етілу қарастырылады.
ТҰЖЫРЫМДАМАЛАР МЕН ҰСЫНЫСТАР:
1. Оқушыларды комплекстік тестілеуге бастауыш сыныптан бастап машықтандыру.
2. ҰБТ және қорытынды аттестаттауға дайындық барысында уақытты тиімді пайдалануға үйрету мақсатында байқау тестілеуін талапқа сай алуды жалғастыру.
3. Ғылым негіздері бойынша сабақ сапасын арттыру мақсатында сабақтарға жиі қатысу.
4. Оқушылардың бағасын көтермелеуге жол бермей, объективті бағалауды бақылауға алу.