31
October
2024
Арнайы педагогтың лауазымдық міндеті
Арнайы педагогтың лауазымдық міндеті
1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды;
2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады;
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытушылық жұмысты жүзеге асырады;
4. Үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жеке оқу бағдарламасы және жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайларында мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады;
5. Teachers мен басқа мамандардың өзара әрекетін қамтамасыз етеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны дамыту және әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке сабақтарды жүзеге асырады.
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ПАПКА АТАУЛАРЫ:
1. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
(Заңдар, бұйрықтар, Қаулылар)
Мектепішілік бекітілген нормативтік-құқықтық құжаттар
1) Арнайы педагогтің лауазымдық міндеттері;
2) Арнайы педагогтің жылдық жұмыс жоспары;
3) Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сабаққа қатысуын тіркеу журналы, есепке алу журналы;
4) Арнайы педагогтің жұмыс уақытының циклограммасы;
5) Арнайы педагогтің сабақ кестесі;
6) Жылдық және жартыжылдық рефлексиялық есеп.
7) Кабинет паспорты
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
(ППҚҚ бұйрығы, жылдық жоспары, ППҚҚ отырысының жоспары, отырыс хаттамалары, жеке және бейімделген оқу бағдарламалары)
3. Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс
(Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, ата-аналарға арналған кеңесті тіркеу журналы);
4. Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстар
(Арнайы педагогтің мектеп мұғалімдерімен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, мектеп мұғалімдеріне арналған кеңесті тіркеу журналы);
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы
6-тарау. 43-бап. Білім беру ұйымдарының құзыреті
2-3) білім беру бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру;
2-4) ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) үшін жеке дамыту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
13-1) білім алу үшін арнаулы жағдайлар жасау;
Осы заңды басшылыққа ала отырып, ерекше білімді қажет ететін оқушыға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетіледі.
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
1) Педагогикалық диагностика нәтижелері (Жетістіктер карасы);
2) Арнайы педагогтің жеке балаға арналған бағдарламасы;
3) Негізгі пәндер бойынша жеке оқу бағдарламалары немесе бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары;
4) Арнайы педагогтің топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік-тақырыптық жоспары;
5) Арнайы педагогтің сабақ жоспарлары (ҚМЖ);
• ППҚҚ ерекше білім беруге қажетттілігі бар білім алушының сабақтарына қатысып, «Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде психологиялық педагогикалық қолдау көрсету» әдісмелік нұсқаулығының 2А, 2Б формаларын толтырады, арнайы педагогикалық диагностика жүргізіліп, жетістіктер картасы толтырылып, тұжырымдама жазылады. ПМПК қорытындысы негізінде оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған бейімделген оқу бағдарламасы, зерде бұзылыстары бар оқушының жеке мүмкіндіктері ескеріле отырып құрастырылған жеке оқу бағдарламасы құрастырылады. Топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік тақырыптық жоспары жазылып, арнайы педагогтың жеке және топтық сабақтары өткізіледі. (Презентация толық 3 D фарматында «EMAZE» сайтында жасалды).
Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарын өткізу барысында білім алушыларға 3 D фарматындағы «Сиқырлы әлем» кітабындағы жұмбақтарды жаттату арқылы ойлауы, тілі, қиялы, есте сақтау қабілетін жетілдіреді. Зейіннің белсенді және тұспалдайтын шығармашылық қиялды дамытуда «Құм терапиясын» қолдану, қағазды уқалау, қолдың қырымен тегістеу, жырту арқылы қолдың ұсақ моторикасын дамытады. Жұмбақтың жауабын «Quiver» әдісін қолданып, жанданған, қимылдарды көреді. Қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту, игерген білім мен білікті өзіндік әрекет кезінде көркем әдебиет, тілдік, ойын зерттеу, қатынас т.б әрекетке қолданатын адамның ойлауын дамытып, тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.
1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды;
2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады;
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытушылық жұмысты жүзеге асырады;
4. Үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жеке оқу бағдарламасы және жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайларында мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады;
5. Teachers мен басқа мамандардың өзара әрекетін қамтамасыз етеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны дамыту және әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке сабақтарды жүзеге асырады.
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ПАПКА АТАУЛАРЫ:
1. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
(Заңдар, бұйрықтар, Қаулылар)
Мектепішілік бекітілген нормативтік-құқықтық құжаттар
1) Арнайы педагогтің лауазымдық міндеттері;
2) Арнайы педагогтің жылдық жұмыс жоспары;
3) Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сабаққа қатысуын тіркеу журналы, есепке алу журналы;
4) Арнайы педагогтің жұмыс уақытының циклограммасы;
5) Арнайы педагогтің сабақ кестесі;
6) Жылдық және жартыжылдық рефлексиялық есеп.
7) Кабинет паспорты
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
(ППҚҚ бұйрығы, жылдық жоспары, ППҚҚ отырысының жоспары, отырыс хаттамалары, жеке және бейімделген оқу бағдарламалары)
3. Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс
(Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, ата-аналарға арналған кеңесті тіркеу журналы);
4. Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстар
(Арнайы педагогтің мектеп мұғалімдерімен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, мектеп мұғалімдеріне арналған кеңесті тіркеу журналы);
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы
6-тарау. 43-бап. Білім беру ұйымдарының құзыреті
2-3) білім беру бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру;
2-4) ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) үшін жеке дамыту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
13-1) білім алу үшін арнаулы жағдайлар жасау;
Осы заңды басшылыққа ала отырып, ерекше білімді қажет ететін оқушыға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетіледі.
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
1) Педагогикалық диагностика нәтижелері (Жетістіктер карасы);
2) Арнайы педагогтің жеке балаға арналған бағдарламасы;
3) Негізгі пәндер бойынша жеке оқу бағдарламалары немесе бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары;
4) Арнайы педагогтің топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік-тақырыптық жоспары;
5) Арнайы педагогтің сабақ жоспарлары (ҚМЖ);
• ППҚҚ ерекше білім беруге қажетттілігі бар білім алушының сабақтарына қатысып, «Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде психологиялық педагогикалық қолдау көрсету» әдісмелік нұсқаулығының 2А, 2Б формаларын толтырады, арнайы педагогикалық диагностика жүргізіліп, жетістіктер картасы толтырылып, тұжырымдама жазылады. ПМПК қорытындысы негізінде оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған бейімделген оқу бағдарламасы, зерде бұзылыстары бар оқушының жеке мүмкіндіктері ескеріле отырып құрастырылған жеке оқу бағдарламасы құрастырылады. Топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік тақырыптық жоспары жазылып, арнайы педагогтың жеке және топтық сабақтары өткізіледі. (Презентация толық 3 D фарматында «EMAZE» сайтында жасалды).
Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарын өткізу барысында білім алушыларға 3 D фарматындағы «Сиқырлы әлем» кітабындағы жұмбақтарды жаттату арқылы ойлауы, тілі, қиялы, есте сақтау қабілетін жетілдіреді. Зейіннің белсенді және тұспалдайтын шығармашылық қиялды дамытуда «Құм терапиясын» қолдану, қағазды уқалау, қолдың қырымен тегістеу, жырту арқылы қолдың ұсақ моторикасын дамытады. Жұмбақтың жауабын «Quiver» әдісін қолданып, жанданған, қимылдарды көреді. Қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту, игерген білім мен білікті өзіндік әрекет кезінде көркем әдебиет, тілдік, ойын зерттеу, қатынас т.б әрекетке қолданатын адамның ойлауын дамытып, тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.
1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды;
2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады;
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытушылық жұмысты жүзеге асырады;
4. Үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жеке оқу бағдарламасы және жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайларында мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады;
5. Teachers мен басқа мамандардың өзара әрекетін қамтамасыз етеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны дамыту және әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке сабақтарды жүзеге асырады.
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ПАПКА АТАУЛАРЫ:
1. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
(Заңдар, бұйрықтар, Қаулылар)
Мектепішілік бекітілген нормативтік-құқықтық құжаттар
1) Арнайы педагогтің лауазымдық міндеттері;
2) Арнайы педагогтің жылдық жұмыс жоспары;
3) Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сабаққа қатысуын тіркеу журналы, есепке алу журналы;
4) Арнайы педагогтің жұмыс уақытының циклограммасы;
5) Арнайы педагогтің сабақ кестесі;
6) Жылдық және жартыжылдық рефлексиялық есеп.
7) Кабинет паспорты
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
(ППҚҚ бұйрығы, жылдық жоспары, ППҚҚ отырысының жоспары, отырыс хаттамалары, жеке және бейімделген оқу бағдарламалары)
3. Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс
(Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, ата-аналарға арналған кеңесті тіркеу журналы);
4. Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстар
(Арнайы педагогтің мектеп мұғалімдерімен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, мектеп мұғалімдеріне арналған кеңесті тіркеу журналы);
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы
6-тарау. 43-бап. Білім беру ұйымдарының құзыреті
2-3) білім беру бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру;
2-4) ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) үшін жеке дамыту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
13-1) білім алу үшін арнаулы жағдайлар жасау;
Осы заңды басшылыққа ала отырып, ерекше білімді қажет ететін оқушыға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетіледі.
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
1) Педагогикалық диагностика нәтижелері (Жетістіктер карасы);
2) Арнайы педагогтің жеке балаға арналған бағдарламасы;
3) Негізгі пәндер бойынша жеке оқу бағдарламалары немесе бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары;
4) Арнайы педагогтің топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік-тақырыптық жоспары;
5) Арнайы педагогтің сабақ жоспарлары (ҚМЖ);
• ППҚҚ ерекше білім беруге қажетттілігі бар білім алушының сабақтарына қатысып, «Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде психологиялық педагогикалық қолдау көрсету» әдісмелік нұсқаулығының 2А, 2Б формаларын толтырады, арнайы педагогикалық диагностика жүргізіліп, жетістіктер картасы толтырылып, тұжырымдама жазылады. ПМПК қорытындысы негізінде оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған бейімделген оқу бағдарламасы, зерде бұзылыстары бар оқушының жеке мүмкіндіктері ескеріле отырып құрастырылған жеке оқу бағдарламасы құрастырылады. Топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік тақырыптық жоспары жазылып, арнайы педагогтың жеке және топтық сабақтары өткізіледі. (Презентация толық 3 D фарматында «EMAZE» сайтында жасалды).
Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарын өткізу барысында білім алушыларға 3 D фарматындағы «Сиқырлы әлем» кітабындағы жұмбақтарды жаттату арқылы ойлауы, тілі, қиялы, есте сақтау қабілетін жетілдіреді. Зейіннің белсенді және тұспалдайтын шығармашылық қиялды дамытуда «Құм терапиясын» қолдану, қағазды уқалау, қолдың қырымен тегістеу, жырту арқылы қолдың ұсақ моторикасын дамытады. Жұмбақтың жауабын «Quiver» әдісін қолданып, жанданған, қимылдарды көреді. Қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту, игерген білім мен білікті өзіндік әрекет кезінде көркем әдебиет, тілдік, ойын зерттеу, қатынас т.б әрекетке қолданатын адамның ойлауын дамытып, тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.
1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды;
2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады;
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытушылық жұмысты жүзеге асырады;
4. Үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жеке оқу бағдарламасы және жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайларында мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады;
5. Teachers мен басқа мамандардың өзара әрекетін қамтамасыз етеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны дамыту және әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке сабақтарды жүзеге асырады.
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ПАПКА АТАУЛАРЫ:
1. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы
(Заңдар, бұйрықтар, Қаулылар)
Мектепішілік бекітілген нормативтік-құқықтық құжаттар
1) Арнайы педагогтің лауазымдық міндеттері;
2) Арнайы педагогтің жылдық жұмыс жоспары;
3) Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сабаққа қатысуын тіркеу журналы, есепке алу журналы;
4) Арнайы педагогтің жұмыс уақытының циклограммасы;
5) Арнайы педагогтің сабақ кестесі;
6) Жылдық және жартыжылдық рефлексиялық есеп.
7) Кабинет паспорты
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
(ППҚҚ бұйрығы, жылдық жоспары, ППҚҚ отырысының жоспары, отырыс хаттамалары, жеке және бейімделген оқу бағдарламалары)
3. Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс
(Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, ата-аналарға арналған кеңесті тіркеу журналы);
4. Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстар
(Арнайы педагогтің мектеп мұғалімдерімен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары, жоспарға сәйкес өткізілген іс-шараның хаттамасы немесе анықтамасы, мектеп мұғалімдеріне арналған кеңесті тіркеу журналы);
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы
6-тарау. 43-бап. Білім беру ұйымдарының құзыреті
2-3) білім беру бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру;
2-4) ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) үшін жеке дамыту бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
13-1) білім алу үшін арнаулы жағдайлар жасау;
Осы заңды басшылыққа ала отырып, ерекше білімді қажет ететін оқушыға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетіледі.
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі
1) Педагогикалық диагностика нәтижелері (Жетістіктер карасы);
2) Арнайы педагогтің жеке балаға арналған бағдарламасы;
3) Негізгі пәндер бойынша жеке оқу бағдарламалары немесе бейімделген жалпы білім беру бағдарламалары;
4) Арнайы педагогтің топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік-тақырыптық жоспары;
5) Арнайы педагогтің сабақ жоспарлары (ҚМЖ);
• ППҚҚ ерекше білім беруге қажетттілігі бар білім алушының сабақтарына қатысып, «Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде психологиялық педагогикалық қолдау көрсету» әдісмелік нұсқаулығының 2А, 2Б формаларын толтырады, арнайы педагогикалық диагностика жүргізіліп, жетістіктер картасы толтырылып, тұжырымдама жазылады. ПМПК қорытындысы негізінде оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған бейімделген оқу бағдарламасы, зерде бұзылыстары бар оқушының жеке мүмкіндіктері ескеріле отырып құрастырылған жеке оқу бағдарламасы құрастырылады. Топтық немесе жеке сабақтарының күнтізбелік тақырыптық жоспары жазылып, арнайы педагогтың жеке және топтық сабақтары өткізіледі. (Презентация толық 3 D фарматында «EMAZE» сайтында жасалды).
Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарын өткізу барысында білім алушыларға 3 D фарматындағы «Сиқырлы әлем» кітабындағы жұмбақтарды жаттату арқылы ойлауы, тілі, қиялы, есте сақтау қабілетін жетілдіреді. Зейіннің белсенді және тұспалдайтын шығармашылық қиялды дамытуда «Құм терапиясын» қолдану, қағазды уқалау, қолдың қырымен тегістеу, жырту арқылы қолдың ұсақ моторикасын дамытады. Жұмбақтың жауабын «Quiver» әдісін қолданып, жанданған, қимылдарды көреді. Қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту, игерген білім мен білікті өзіндік әрекет кезінде көркем әдебиет, тілдік, ойын зерттеу, қатынас т.б әрекетке қолданатын адамның ойлауын дамытып, тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.