Инклюзивті білім беру » Абай облысы білім басқармасының Municipal public institution "Мектеп жанындағы интернаты бар №42 жалпы орта білім беретін мектебі"Education Department of Semey district.
Абай облысы білім басқармасының
Municipal public institution
"Мектеп жанындағы интернаты бар №42 жалпы орта білім беретін мектебі"
Education Department of Semey district
Reception room :
+7(7222) 32-78-58
bookkeeping:
+7(7222) 32-94-99
Version for
visually impaired
ППҚҚ ереже
04
февраль
2025
ППҚҚ ереже
Білім беру ұйымындағы психологиялық-педагогикалық қолдау туралы ереже 1. Жалпы ережелер 1.1. Психологиялық-педагогикалық консилиум (бұдан әрі - қолдау) білім беру ұйымындағы ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды дамыту мен оқытудағы мәселелерді шешу және ерекшеліктерін зерттеуге кешенді ықпалды қамтамасыз ету үшін психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандары мен білім беру процесінің қатысушыларының өзара әрекеттесуінің тұрақты қызмет ететін формасы болып табылады. 1.2.
Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)
31
October
2024
Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)
Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы) 4-сынып «Математика» пәні бойынша жетістіктер картасы Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже Жетістіктерін белгілеу +, - Нөмірлеу 2.2.1.1 тура және кері тәртіпте 1ден бастап 9 ға дейінгі аралықта, сондай-ақ кез келген сандардар аралығында (реттік және сандық) атап беру; + 2.2.1.2 топтағы заттардың санын (9 шегінде), суретте, сандық пішінде шотты пайдалана отырып анықтау. «Қанша?» деген сұраққа жауап беру; +
Арнайы педагогтың лауазымдық міндеті
31
October
2024
Арнайы педагогтың лауазымдық міндеті
Арнайы педагогтың лауазымдық міндеті 1. Білім алушының физикалық, психикалық, сөйлеу тілі, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, сөйлеу және психофизикалық дамуын тексереді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды; 2. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың ұсынымдары мен Үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады; 3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен
Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру, қосымша білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап
31
October
2024
Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен
Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру, қосымша білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 18 қаңтарда № 26513 болып тіркелді. Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 29.09.2023 № 300 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа
Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы
31
October
2024
Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы
Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 24 қаңтарда № 26618 болып тіркелді. "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 32) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН: Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 29.09.2023 № 300 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен. 1.